انجام ثبت نام دانشجویان نو‌ورود در سال تحصیلی جدید به صورت اینترنتی و غیرحضوری

۰۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۴ کد : ۴۳۴۹ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۰۶۹
جلسه ستاد پذیرش و استقبال دانشجویان نو‌ورود سال تحصیلی ۹۹-۹۸ امروز سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ با حضور مسئولان و کارشناسان حوزه‌های مرتبط به ریاست دکتر محسن آیتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار گردید. 
انجام ثبت نام دانشجویان نو‌ورود در سال تحصیلی جدید به صورت اینترنتی و غیرحضوری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در ابتدای این جلسه دکتر حسین خزیمه‌نژاد با توجه به ابلاغ ریاست دانشگاه به عنوان مسئول ستاد پذیرش و استقبال دانشجویان نو‌ورود معرفی شد. 
با توجه به استقرار سامانه جامع آموزشی دانشگاه در ادامه جلسه در خصوص نحوه ثبت نام و همچنین برنامه هایی که برای دانشجویان نو‌ورود مدنظر است بحث و تبادل نظر گردید. 
در راستای دولت الکترونیک و صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های اضافه‌ای که عمدتاً به دانشجو تحمیل می‌شود ستاد پذیرش و استقبال تصمیم گرفت ثبت‌نام و پذیرش دانشجویان نو‌ورود در سال تحصیلی پیش‌رو به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام شود و تحویل مدارک مورد نیاز به مدیریت آموزشی، سایر امور از جمله مراجعات به بخش‌های مختلف نظیر مدیریت دانشجویی و مرکز  مشاوره، بهداشت و درمان جهت پایش سلامت جسم و روان در همان دو هفته ابتدایی نیمسال تحصیلی برنامه‌ریزی شود.
همچنین جلسه معارفه دانشجویان نو‌ورود در ابتدای نیمسال تحصیلی به‌صورت متمرکز و با هماهنگی ستاد استقبال و پذیرش برگزار می‌شود.

آخرین ویرایش۰۶ شهریور ۱۳۹۸