افتخار آفرینی دانشگاه بیرجند در هفتمین جشنواره ملی رویش

کسب مقام دوم کشوری و مقام اول منطقه دو توسط کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه بیرجند

۰۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۷:۵۷ کد : ۴۳۶۴ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۵۴۴
کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه بیرجند در هفتمین جشنواره ملی رویش مقام اول منطقه دو و مقام دوم کشوری را به‌دست آوردند.
کسب مقام دوم کشوری و مقام اول منطقه دو توسط کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، رؤیا موحدی کارشناس کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه با اعلام این خبر گفت: هفتمین جشنواره ملی رویش 6 و 7 شهریورماه در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزارشد.
وی اعلام کرد: این جشنواره با شرکت 1281  کانون فرهنگی و هنری از 137 دانشگاه کشور برگزارشد که پس از انتخاب کانون‌های فرهنگی و هنری برتر در بخش‌های مختلف از آنها تقدیر به‌عمل آمد.
دانشگاه بیرجند در این مسابقات با کسب 7 رتبه برتر در بخش کانون‌ها و 3 رتبه برتر در بخش آثار در مجموع توانست با کسب 10 رتبه برتر مقام اول منطقه دو و مقام دوم کشوری را پس از دانشگاه فردوسی مشهد کسب نماید.
همچنین موحدی کارشناس کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه، افزود: در بخش کانون‌ها دانشگاه بیرجند 7 رتبه برتر کسب کرد و کانون های کارآفرینی، خوشنویسی، بازی های فاخر، گردشگری، شعروادب، عفاف و حجاب، حماسه و دفاع به عنوان کانون‌های برتر هفتمین جشنواره ملی رویش انتخاب شدند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: سه اثر از کانون هنرهای تجسمی در زمینه فرش، گلیم و سازه‌های فلزی از خانم ها سمیرا صادقی‌خواه و مهین آهمند به عنوان اثر برتر معرفی شد و از آنها تقدیر به عمل آمد.
شایان ذکر است؛ مسابقات جشنواره ملی رویش  با رقابت کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

آخرین ویرایش۰۹ شهریور ۱۳۹۸