به مناسبت هفته دولت و روز کارمند برگزار شد؛

آئین گرامیداشت روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه بیرجند

۰۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۹:۵۹ کد : ۴۳۷۳ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۶۰۶
آئین گرامیداشت روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه بیرجند " امروز شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ " با حضور جمعی از کارکنان، رؤسا، معاونان و مسئولان دانشگاه در تالار ولایت برگزار شد.
آئین گرامیداشت روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند با تبریک فرا‌رسیدن هفته دولت و روز کارمند گفت: کارمندان سرمایه دانشگاه هستند. 
رئیس دانشگاه بیرجند با ارائه گزارشی از بودجه دانشگاه و اقدامات صورت گرفته اظهار داشت: برای رفاه کارکنان دانشگاه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم کرد.
دکتر خامسان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضع موجود کشور، گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی، تخصیص زمین به کارکنان قراردادی با سابقه خدمتی معین به نتیجه رسید و در آینده آن‌دسته از کارکنان قراردادی که تبدیل وضعیت به پیمانی گردند نیز به صورت اتومات خواهند توانست از این امکان بهره مند شوند.
دکتر خامسان با برشمردن سیاست‌های کلان مدیریت سبز در دانشگاه‌ها اعلام کرد: بدین منظور بخشی از محوطه پردیس دانشگاه به عنوان منطقه سبز مشخص گردید که از دستاوردهای این طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست، بهره‌وری حمل و نقل و جذب منابع برای بهینه‌سازی برمبانی توسعه پایدار، حفظ امنیت و جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی در محیط تردد دانشجویان و ایجاد منطقه پایلوت می‌باشد. 
دکتر سید وحید اسلامی معاون اداری و مالی دانشگاه نیز با تبریک هفته دولت و روز کارمند به کارمندان پرتلاش دانشگاه بیرجند ابراز داشت: یکی از مشاغل سخت کارمندی است.
دکتر اسلامی به انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی، بیمه عمر، حادثه و بیمه مسئولیت مدنی اشاره نمود و گفت: سعی مجموعه مدیریتی دانشگاه علی‌الخصوص ریاست محترم دانشگاه براین است تا پرداخت‌های رفاهی در مناسبت‌های مختلف به صورت یکسان به تمامی کارکنان پرداخت گردد.
معاون اداری و مالی دانشگاه ابراز داشت: تاکنون سعی شده است تمامی کمک هزینه‌های رفاهی من جمله پرداخت کمک هزینه سفر، کمک هزینه ازدواج و فوت، کمک هزینه مهدکودک، کمک هزینه ناهار و لباس به کارکنان پرداخت شود.
وی بر لزوم همت ویژه کارکنان برای توانمندسازی اشاره کرد و گفت: به منظور پیگیری مسائل رفاهی کارکنان در سال جاری اداره رفاه کارکنان دانشگاه ایجاد شد.
وی در پایان تمامی کارمندان دانشگاه را نمونه دانست و روند انتخاب کارمندان نمونه را اعلام کرد.
دیگر سخنران این مراسم حامد حمیدزاده نماینده شورای صنفی کارکنان بود که روز کارمند را روز تجلیل از انسان‌های شایسته‌ای دانست که هدفشان در مسیر کسب رضای پروردگار و خدمت به دانشجویان است.
نماینده شورای صنفی ضمن اشاره به تاریخچه این شورا از همکاری و مساعدت ریاست دانشگاه، معاون اداری و مالی که زمینه رشد و بالندگی شورای صنفی را پدید آورده‌اند تشکر کرد.
حمیدزاده همچنین از کارمندان متعهد، دلسوز، مسئول و وظیفه‌شناسی که با بهره‌گیری از تخصص و تعهد و کاربرد مهارت‌‌های لازم احترام و اکرام به ارباب رجوع و خصوصاً دانشجویان را برخود لازم می‌دانند تقدیر کرد و اظهار داشت: هدف این شورا تعامل سازنده با مسئولین بوده و به عنوان بازوی مشورتی بدنه مدیریتی و اجرایی دانشگاه همیشه و در همه حال در جهت بهبود شرایط کاری و بهبود خدمات کارکنان گام برداشته است.
وی پیگیری جهت واگذاری زمین به کارکنان قراردادی با سابقه خدمت بالا که خوشبختانه با رایزنی های متعدد و مساعدت ریاست محترم دانشگاه در جلسه هیأت امنا مصوب گردید، پیگیری جهت تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان قراردادی، پیگیری جهت تشکیل اداره رفاه کارمندان که با مساعدت معاون محترم اداری و مالی و مدیر محترم امور اداری دانشگاه محقق گردید، تلاش در جهت ارائه کمک‌های معیشتی و رفاهی به همکاران، پیگیری موارد مربوط به سختی کار، حق بهره‌وری و شرکت تعاونی مصرف کارکنان را بخشی از اقدامات انجام شده توسط این شورا برشمرد.
در پایان این مراسم از نرگس اسداللهی، محمدحسن رفیعی‌زاده، سکینه راستگو، محمدعلی چاجی، رؤیا موحدی، طیبه حاجی رضایی، ملیحه سادات حسینی، رسول پویان‌فر، کاظم آرمین‌نیا، سیدسعید موسوی، علی یعقوبی، سعید صمدی و احمد بهلگردی به عنوان کارمندان نمونه و از سیدعلی خورشیدی، معصومه خیریه، سیده زهرا حسینی،  شادی صادقی،  مرتضی عباسی، زهره حسن‌پور، علی حیدری، طیبه هاشمی‌مقدم، علی اکبر پیراسته، مرتضی نادر‌پور، ابراهیم شهیری، معصومه سرفرازی، بهناز بهفروز، زهرا انجیری، مریم یعقوب‌زاده، پریوش شیرزایی، زهرا مالکی‌فرد، رضا طاهرپورکلانتری، فاطمه عبدالهی، راضیه عزیزی، معصومه چاجی، جعفر قوسی، زینت احراری مقدم و فاطمه رخشانی‌مقدم به عنوان کارمندان برگزیده دانشگاه بیرجند تقدیر شد.

همچنین از ابوالفضل درستکار، ابوالفضل طالب‌زاده، احسان ثابتی، حسین سبزه‌بان و علی شفیعی به عنوان کارکنان شرکتی برگزیده نیز تقدیر به عمل آمد.

آخرین ویرایش۰۹ شهریور ۱۳۹۸