به میزبانی دانشگاه بیرجند برگزار شد؛

جلسه کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس خراسان جنوبی

۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۶ کد : ۴۳۸۵ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۳۹۹
جلسه کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس استان خراسان جنوبی به ریاست دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند برگزار شد.
جلسه کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، جلسه کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز یکشنبه 10 شهریورماه 1398 در سالن گردهمایی حوزه ریاست دانشگاه بیرجند برگزار شد.
دکتر احمد خامسان ضمن خیرمقدم به همکاران و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالحسین(ع) ابراز امیدواری کرد؛ نتایج این کمیته بتواند در جهت تقویت رابطه بین جوانان و دفاع مقدس کمک کننده باشد.
دکتر محمد قادری نائب رئیس کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس استان نیز بر لزوم توجه به روند پروش و به‌وجود آمدن مردانی همچون شهید کاوه اشاره کرد و گفت: اشتباه ما این است که فقط به حاصل و نتیجه نگاه می‌کنیم و از روند تربیتی شهیدان غافلیم.
دکتر محمدرضا فخر مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی نیز با تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) به سالروز شهادت شهید محمود کاوه اشاره کرد و موضوعاتی چون جهت‌دهی پایان نامه‌ها به سمت دفاع مقدس در رشته های مرتبط،  تعیین یک رابط جهت ارتباط  با پژوهشکده علوم و معارف دفاع مقدس، همکاری در جهت گرداوری دانشنامه دفاع مقدس و .. اشاره کرد.
با توجه به اهمیت تقویت ارتباط جوانان با ارزش های دفاع مقدس، مقرر شد که یک طرح تحقیقاتی ـ پژوهشی جهت پیداکردن راهکارهای عملی تقویت این ارتباط با مسئولیت دکتر قادری و همکاری بین دانشگاه بیرجند و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند انجام و نتیجه آن جهت گرفتن تصمیمات عملیاتی به  این کمیته  گزارش شود.

آخرین ویرایش۱۰ شهریور ۱۳۹۸