افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه بیرجند در طرح ضیافت رضوی

۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰ کد : ۴۳۹۴ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۱۴۵
دانشجویان دانشگاه بیرجند و دیگر دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه اول و دوم طرح ضیافت رضوی شدند.
افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه بیرجند در طرح ضیافت رضوی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی جعفری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خراسان جنوبی گفت: دانشجویان دانشگاه‌های خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه اول و دوم طرح ضیافت رضوی شدند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند با اشاره به برگزاری طرح ضیافت رضوی با حضور بیش 200 فعال فرهنگی، سیاسی و مذهبی از دانشگاه های خراسان جنوبی، رضوی و شمالی از اول تا هفتم شهریورماه در بابلسر گفت : دانشجویان استان خراسان جنوبی در این رقابت‌ها موفق شدند در مجموع ارزشیابی‌های انجام شده در مسابقات قرآن، والیبال، نشریه، عکاسی، طراحی چهره، ایده های خلاقانه عکاسی و کار تشکیلاتی رتبه‌های اول و دوم  را کسب کنند.
حجت الاسلام جعفری در توضیح کسب این رتبه‌ها عنوان کرد: دانشجویان پسر شرکت کننده در این مسابقات رتبه اول و دانشجویان دختر حاضر در این رقابت‌ها رتبه دوم مسابقات را به دست آوردند.
وی افزود: طرح ضیافت رضوی ویژه دانشجویان فعال فرهنگی برگزار می‌گردد و هدف از برگزاری این طرح آموزش کار تشکیلاتی است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خراسان جنوبی کسب رتبه های اول و دوم توسط دانشجویان استان را نشان دهنده توانایی دانشجویان در انجام کار تشکیلاتی دانست.
شایان ذکر است؛ در طرح ضیافت رضوی 50 دانشجو از دانشگاه‌های بیرجند، علوم پزشکی بیرجند، آزاد اسلامی خراسان جنوبی، پیام نور خراسان جنوبی، صنعتی بیرجند و دانشگاه فرهنگیان حضور داشتند.

آخرین ویرایش۱۱ شهریور ۱۳۹۸