نصب استندهای اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند

۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰ کد : ۴۴۰۷ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۵۲۵
استندهای اطلاع رسانی دانشگاه در راستای اطلاع رسانی درون و برون سازمانی، نمایش محتوای مختص ایام و مناسبت‌ها و تکریم ارباب رجوع به همت روابط عمومی دانشگاه و با همکاری مدیریت عمرانی تهیه، نصب و راه اندازی گردید.
نصب استندهای اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر سامان فرزین مدیر روابط عمومی دانشگاه بیرجند با اعلام این خبر گفت: به منظور زیبا سازی و در راستای اطلاع رسانی‌های درون و برون سازمانی و ارسال پیام‌هایی با مضامین خاص سه عدد تابلوی اطلاع رسانی ( استند تبلیغاتی ) پس از انجام کارشناسی های لازم طراحی، نصب و راه اندازی گردید.
دکتر فرزین ضمن اشاره به اینکه تابلوهای نصب شده به گونه ای طراحی و نصب گردیده است که باعث جلب توجه مخاطبان گردد گفت: این تابلوها با استفاده بخشی از اقلام ضایعاتی در اختیار دانشگاه ساخته شد و همچنین با نصب چراغ های کم مصرف در این تابلوها امکان دید در شب برای مخاطبان میسر خواهد شد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه بیرجند هزینه اجرای این طرح را 90 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: با نصب این تابلوها در محور ورودی دانشگاه بیرجند ( انتهای بلوار پیام نور ) ضمن زیبا سازی بلوار ورودی دانشگاه، تمامی موضوعات اطلاع رسانی و تبلیغاتی با زبان موجز و خلاصه و با بهره‌گیری از عوامل و عناصر بصری به راحتی در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه در بخش دیگری از این مصاحبه بیان داشت: به منظور زیباسازی فضای پردیس دانشگاه بیرجند بخشی از ساختمان های پردیس دانشگاه نورپردازی شد.
وی با اشاره به اجرای فاز یک پروژه نورپردازی دانشگاه گفت: تاکنون ساختمان معاونت دانشجویی، ساختمان آزمایشگاه مرکزی و میدان ورودی دانشگاه نورپردازی گردید.
دکتر فرزین خاطر نشان کرد: نورپردازی از عوامل بسیار تأثیرگذار و چشم گیر در نمای ساختمان‌ها است، نورپردازی نمای بیرونی ساختمان‌ها از  بخش‌های مهم در طراحی ساختمان به شمار آید زیرا علاوه بر این که به ساختمان‌ها شکل می بخشد به نوعی حس زنده بودن به آن می دهد و همینطور بر روی فضا و نمای محیط نیز بسیار تاثیر مثبت و چشمگیری دارد.

آخرین ویرایش۱۲ شهریور ۱۳۹۸