گزارش عملکرد طرح های عمرانی دانشگاه (۱)؛

بهسازی، تجهیز و تعمیر بخش های مختلف دانشگاه بیرجند در طول تابستان ۹۸

۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۴ کد : ۴۴۲۰ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۲۱۸
مدیریت امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه در فرصت تعطیلات دانشگاه در فصل تابستان همه ظرفیت‌ها را به کار بسته است تا عملیات بهسازی، تجهیز و تعمیر بخش‌های مختلف دانشگاه را انجام دهد.
بهسازی، تجهیز و تعمیر بخش های مختلف دانشگاه بیرجند در طول تابستان ۹۸

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، مهندس علی یعقوبی مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه گفت: در طول تابستان سال جاری این مدیریت بالغ بر 300 عملیات ساختمانی، تعمیراتی، تأسیساتی، برقی و مکانیکی در دانشگاه انجام داده است.

مهندس یعقوبی انجام تعمیرات موتورخانه‌ها، پمپ‌ها، عایقکاری، سرویس شیرآلات و روشنایی، اصلاح آزمایشگاه فرآوری سنگ، انجام نماکاری و تعمیرات موتورخانه مرکزی را از اقدامات صورت گرفته در دانشکده مهندسی و علوم ورزشی برشمرد و افزود: تعمیرات موتورخانه دانشکده هنر و دانشکده ادبیات و علوم انسانی، سرویس تابلوهای برق، سرویس روشنایی و شیرآلات و ایزوگام بام این دانشکده ها نیز در تابستان انجام شده است.

 مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه به اصلاح سیم‌کشی اتاقها و آزمایشگاه‌ها، بررسی و رفع فاضلاب آزمایشگاه تحقیقاتی، عایقکاری، سرویس موتورخانه شامل دیگها و پمپ‌ها، تعویض لامپ‌ها و استفاده از سنورهای حرکتی، رنگ‌آمیزی و ایزوگام پست شرقی دانشکده علوم را ذکر کرد و بیان داشت: این مدیریت در جهت رفاه، آسایش و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به دانشجویان و همکاران دانشگاهی از هیچ سعی و تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی در ادامه به تعمیرات و بهسازی بخش‌هایی از دانشکده کشاورزی شامل موتورخانه‌ها، سرویس شیرآلات، مرمت ساختمان، تعمیر و ایزوگام سقف مهمانسرا، تعمیر فاضلاب آزمایشگاه تحقیقات دامپروری، عایقکاری و سرویس روشنایی ساختمانها و معابر و سرویس و تعمیر پمپ ها، اجرای روشنایی مزار شهدای گمنام و .... اشاره کرد و گفت: در ساختمان معاونت فرهنگی با نصب سنسورهای حرکتی در راهروها علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف برق، دتکتورهای اعلام حریق سرویس شد و نسبت به ساخت پیاده روی موقت ورودی نیز اقدام گردید.

مهندس یعقوبی علاوه بر موارد اعلام شده افزود: در کتابخانه مرکزی سرویس لازم برای موتورخانه، روشنایی و شیرآلات، تعمیر سقف کاذب، نصب توری، ترمیم پیاده روی ورودی و برگردان کابل برق سلف برای تقویت کتابخانه با برگشت چهار خط کابل  ۲۴۰از سلف سرویس به کتابخانه جهت افت ولتاژ با حداقل بالای ۵۰۰ میلیون تومان صرفه جویی به همت همکاران این مدیریت انجام شد و در مدیریت تربیت بدنی و فوق برنامه نیز تعمیر اساسی در سرویس‌ها و حمام‌های مجموعه ورزشی فجر، تأسیسات برقی سالن ورزشی سرو 1، سرویس تابلو و نصب دیوارپوش و تعمیرات موتورخانه‌ها انجام شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اقدامات صورت گرفته در سلف سرویس‌های برادران و خواهران را برشمرد و خاطرنشان کرد: خوابگاه‌های ابوذر، امیر، سرو یک تا چهار، توحید، صدف یک تا چهار ، گلستان 1و2 نیز اقدامات قابل توجهی همانند انجام سرویس‌های دوره‌ای، تعویض شیرآلات، تعمیرات اساسی، تجهیز به سنسورهای حرکتی در راستای عملیات بهسازی، ایجاد ایستگاه اتوبوس در ورودی مجموعه خوابگاهی پسران، بهسازی محیط نقلیه و ایجاد انبار در این محیط و تجهیز و تعمیر بخش های مختلف دانشگاه انجام شد.

مهندس یعقوبی در بخش پایانی سخنان خود به انجام عملیات تعمیرات موتورخانه سازمان مرکزی، انجام تعمیرات در مسجد امام صادق(ع) و آب‌بندی گنبدهای مساجد دانشگاه و عملیات تخریب، بازسازی و اصلاح لوله کشی و روشنایی و رنگ آمیزی مرکز پایش تصویری اشاره نمود و گفت: انجام این 300 عملیات با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و سیصد میلیون تومان صورت گرفته است.

همچنین مهندس یعقوبی در این مصاحبه به اجرای 20 پروژه عمرانی و اقدامات صورت گرفته به منظور صرفه جویی در مصرف برق اشاره کرد که در خبرهای بعدی به اطلاع مخاطبان ارجمند رسانده خواهد شد.

آخرین ویرایش۱۳ شهریور ۱۳۹۸