مدیر امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه خبر داد؛

اجرای ۲۰ پروژه عمرانی در طول تابستان ۱۳۹۸

۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۵ کد : ۴۴۲۶ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۵۱۷
مهندس علی یعقوبی مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه گفت: ۲۰ پروژه عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان در دانشگاه بیرجند اجرا گردید.
اجرای ۲۰ پروژه عمرانی در طول تابستان ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، مهندس علی یعقوبی مدیر امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه افزود: محوطه سازی مقابل دانشکده مهندسی از ابتدای تابستان سال جاری آغاز گردید و این پروژه تا پایان آذرماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

مهندس یعقوبی به اتمام پروژه دیوارکشی در اطراف سالن چندمنظوره خوابگاه صدف، اجرای درب‌های ورودی به خیابان‌ها جهت محوطه سبز، دیوار و نرده‌کشی در آموزشکده معدن نهبندان، فنس کشی و انجام امور ساختمانی باغ امیرآباد، خرید آهن آلات فاز2 درمانگاه، استارت عملیات آشپزخانه جنب سالن چندمنظوره، نصب تابلوها و علایم کمربند ورودی دانشگاه و اجرای سرعت‌کاه در بلوار اصلی دانشگاه اشاره کرد و گفت: تا پایان تابستان نیز محوطه‌سازی ضلع غربی سلف برادران، اجرای نمای موتورخانه سازمان مرکزی (تا پایان مهر)، کاشی کاری سردرب ورودی مسجدامام صادق(ع) و پروژه تصفیه فاضلاب خاکستری به پایان خواهد رسید.

وی در ادامه عنوان کرد: تاکنون 95 درصد از پروژه خوابگاه متأهلین (2) انجام شده است و محوطه‌سازی مجتمع آفتاب (فاز یک) و محوطه‌سازی، تعریض خیابان ضلع جنوبی مسجد و پارکینگ و نمای کتابخانه مرکزی نیز تا پایان آذرماه جاری انجام خواهد شد.

آخرین ویرایش۱۳ شهریور ۱۳۹۸