انتصاب سرپرست پردیس علوم رفتاری دانشگاه بیرجند

۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۴ کد : ۴۴۲۷ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۳۱۰
دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، طی ابلاغی دکتر محمدحسین سالاری‌فر را به عنوان سرپرست دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و رئیس دانشکده علوم ورزشی (پردیس علوم رفتاری) منصوب کرد.
انتصاب سرپرست پردیس علوم رفتاری دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی به عنوان سرپرست دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی منصوب می‌شوید. همچنین به استناد مصوبه اول جلسه 2 شهریورماه 98 هیأت رئیسه دانشگاه و صورتجلسه ساماندهی پردیس علوم رفتاری ( شامل: دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و دانشکده علوم ورزشی ) از تاریخ این ابلاغ، وظایف رئیس دانشکده علوم ورزشی نیز به جناب‌عالی واگذار می‌گردد. انتظار دارد مفاد صورتجلسه ساماندهی به طور کامل دربازه زمانی شش‌ماه آینده اجرا گردد.

دکتر محمدحسین سالاری فر استادیار گروه روانشناسی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه بیرجند است.

رئیس مرکز مشاوره و خدمات روان‌‌شناختی دانش آموزان شهر تهران به مدت 12 سال، مدیر گروه روانشناسی دانشگاه به مدت دو سال و رئیس مرکز مشاوره بهداشت و درمان دانشگاه ( سه سال ) بخشی از سوابق اجرایی ایشان است.

انجام 5 طرح پژوهشی، راهنمایی و مشاوره 26 پایان نامه کارشناسی ارشد، ارائه 20 مقاله علمی و پژوهشی، چاپ 13 مقاله در کنفرانس‌های معتبر، تدریس در کارگاه‌های متعدد آموزشی و عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران از جمله سوابق علمی و پژوهشی دکتر سالاری‌فر می‌باشد.

شایان ذکر است؛ دکتر خامسان در نامه‌های جداگانه‌ای با استعفای دکتر هادی پورشافعی از سمت رئیس دانشکده علم تربیتی و روانشناسی و دکتر مرضیه ثاقب‌جو از سمت رئیس دانشکده علوم ورزشی موافقت نمود و از تلاش‌های مجدانه و مثمر ثمر آنها قدردانی کرد.

{ رزومه }

آخرین ویرایش۱۳ شهریور ۱۳۹۸