به‌ منظور آمادگی برای انجام ثبت‌نام دانشجوبان نوورود صورت گرفت:

برگزاری جلسه توجیهی ویژه کارشناسان آموزشی دانشکده‌ها

۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۹:۱۲ کد : ۴۴۵۱ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۳۶۸
جلسه توجیهی آشنایی با نحوه مراحل ثبت‌نام دانشجویان نوورود ویژه کارشناسان آموزشی دانشکده‌ها "ظهر یکشنبه ۱۷ شهریورماه جاری" توسط ستاد ثبت‌نام و استقبال دانشجویان نوورود در محل سالن بشارت دانشگاه برگزار گردید.
برگزاری جلسه توجیهی ویژه کارشناسان آموزشی دانشکده‌ها

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در ابتدای جلسه دکتر خزیمه‌نژاد مسئول ستاد ثبت نام ضمن عرض خیر‌مقدم به حاضرین، به تصمیم ستاد استقبال مبنی بر تغییر روال ثبت‌نام در سال تحصیلی پیش‌رو اشاره نمود و گفت : با توجه به خرید و راه‌اندازی سامانه نرم‌افزاری جامع دانشگاه و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم، ثبت نام برای پذیرفته شدگان در دانشگاه بیرجند در دو مرحله انجام خواهد شد.

دکتر خزیمه‌نژاد در توضیح مراحل انجام ثبت نام افزود: در مرحله اولیه که به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام می‌شود دانشجو طبق زمان‌های تعیین شده با ورود به سامانه پویا، مدارک هویتی، تحصیلی و سایر مدارک و ملزومات را بارگذاری می‌کند و در مرحله دوم نیز طی زمان‌های اعلام شده برای انجام مرحله دوم ثبت‌نام که به صورت حضوری انجام خواهد شد به دانشکده محل تحصیل خود مراجعه نموده و پس از دریافت کارت دانشجویی و انتخاب واحد به سایر بخش‌های خدماتی و رفاهی دانشگاه مراجعه می‌کند.

در ادامه جلسه دکتر خسروی مدیر آموزشی دانشگاه، نحوه ثبت‌نام در سامانه جامع دانشگاه را در هر دو بخش اینترنتی و حضوری به تفصیل مورد اشاره قرار داد.

در انتهای جلسه موارد جاری دیگری در حوزه آموزش توسط کارشناسان مطرح گردید که توسط مدیر امور آموزشی پاسخ داده شد.

آخرین ویرایش۱۷ شهریور ۱۳۹۸