با هدف معرفی دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت در بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شد؛

نشست هم اندیشی بسیج اساتید دانشگاه‌های استان

۰۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۵ کد : ۴۶۲۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۶۴۶
با هدف معرفی دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت در بیانیه گام دوم انقلاب، نشست هم اندیشی بسیج اساتید دانشگاههای استان، روز گذشته در محل سالن فرهنگ معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.
نشست هم اندیشی بسیج اساتید دانشگاه‌های استان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در ابتدای جلسه دکتر دیانی مسئول سازمان بسیج اساتید استان، ضمن بیان نکاتی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: این بیانیه، منشور تمدن نوین اسلامی است. وی در ادامه صحبت هایش افزود: این بیانیه در حقیقت تبیین نظریه نظام انقلابی است.
در ادامه دکتر قادری، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند، با  اشاه به یاد و نام  یادگاران هشت سال دفاع مقدس، و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: باید یاد و خاطره رشادتها، بزرگواریها و بزرگ مردی‌های شهدای دفاع مقدس را گرامی بداریم.
وی در ادامه ضمن بیان این مطلب که پاسداشت، نگهداشت، حفظ و تبیین رشادت‌های شهدای دفاع مقدس به نسل‌های بعد بسیار مهم و سخت است، افزود: علیرغم تمام تلاشهایی که در زمینه پاسداشت و نگهداشت شهدای دفاع مقدس صورت گرفته است، متاسفانه به خوبی نتوانسته ایم در تبیین تلاشهای بزرگمردان دفاع مقدس، درست عمل کنیم.
دکتر حسنی، از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و استاد دانشگاه به استفاده از نیروی جوان در عرصه های مختلف تأکید کرد و گفت: با مدیریت جهادی و ایجاد وحدت بین مسلمین می توان به بیانیه گام دوم انقلاب و اهداف آن رسید.
سرادر قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان که مهمان ویژه این نشست بود، در سخنانی به یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: باید ارزشهای دفاع مقدس تببین و ترویج شود. وی ضمن بیان این مطلب که باید وارد میدان عمل شد، همانطور که در هشت سال دفاع مقدس، با ابتکار و خلاقیت توانستیم همه چیز را بسازیم. 
شایان ذکر است این نشست به منظور پاسداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس برگزار شد.

آخرین ویرایش۰۳ مهر ۱۳۹۸