برگزاری ششمین گردهمایی استادان گروه‌های معارف استان در دانشگاه بیرجند

۰۷ مهر ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۲ کد : ۴۶۵۵ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۶۶۶
ششمین گردهمایی استادان گروه‌های معارف اسلامی خراسان جنوبی، پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ در محل سالن بشارت دانشگاه بیرجند برگزار شد.
برگزاری ششمین گردهمایی استادان گروه‌های معارف استان در دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، ششمین گردهمایی استادان گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌های خراسان جنوبی با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی جعفری رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظّم رهبری و حجت الاسلام والمسلمین زنجیری معاون آموزشی و پژوهشی گروه‌های معارف اسلامی استان و جمعی از اساتید معارف اسلامی با موضوع مسائل آموزشی سال جدید و راهکارهای عینیّت بخشی به فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه بیرجند برگزار شد.
خانم روستا استاد دروس معارف اسلامی، در ابتدای جلسه به تشریح موضوع « احیای فریضه ی أمر به معروف و نهی از منکر» پرداخت و سپس سایر اساتید معارف دیدگاه‌های خود را در این  زمینه مطرح کردند. 
همچنین در این جلسه  به موضوعاتی چون دعوت جدّی و کمک فکری از متولیّان فرهنگی دانشگاه‌های استان جهت إحیای فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها ، اجرای فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر با تذکر لسانی توسط افراد ، پیگیری و تحقیق در مورد طرح های در حال اجرای حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها و جمع‌آوری شبهات مربوط  به فریضه‌ی امر به معروف و نهی از منکر و پاسخگویی به آن در جلسات دانشجویی  اشاره شد.

آخرین ویرایش۰۷ مهر ۱۳۹۸