نشست پرسش و پاسخ انجمن‌های علمی دانشجویی با معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

۲۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۹:۲۰ کد : ۴۹۱۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۵۰۲
نشست پرسش و پاسخ انجمن‌های علمی با معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه،بعدازظهر سه شنبه ۲۳مهر۹۸ در سالن اجتماعات فرهنگ برگزار شد.
نشست پرسش و پاسخ انجمن‌های علمی دانشجویی با معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در این نشست دو ساعته دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی به بیان مسائل و مشکلات خود در مسیر رشد علمی پرداختند. در ابتدای این جلسه، مشاوری‌نیا کارشناس مسئول انجمن‌های علمی دانشجویی به ارائه گزارش در خصوص فعالیتهای انجام شده در حوزه انجمن‌های علمی دانشجویی پرداخت. در ادامه، ثانی مسئول شورای هماهنگی انجمن‌های علمی دانشجویی در خصوص بهبود وضعیت انجمن‌های علمی دانشجویی پیشنهاداتی ارائه کرد. دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی دانشکده‌های کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، ادبیات و علوم انسانی، برق و کامپیوتر، مهندسی، پردیس علوم و پردیس علوم رفتاری به بیان مسائل و مشکلات خود در حوزه فعالیت های علمی پرداختند. دکتر قادری، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در ابتدای صحبت های خود گفت: تمام تلاش مجموعه همکاران معاونت فرهنگی و اجتماعی در این است که شما دانشجویان به بهترین شکل به فعالیت های خود بپردازید. وی در ادامه به مشکل کاهش اعتبارات در سال جاری و افزایش هزینه‌ها اشاره کرد و افزود: علیرغم تمام محدودیت‌ها، با بودجه‌ای که در اختیار انجمن‌های علمی قرار داده ایم، تلاش می‌کنیم تا محدودیت‌ها به حداقل ممکن برسد.
معاون فرهنگی و اجتماعی در ادامه این جلسخ به راه‌اندازی سامانه فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و گفت: جهت تسهیل مشکلات اداری و حذف کاغذبازی‌های سنتی و مرسوم، بزودی این سامانه در ذیل سامانه جامع دانشگاهی راه‌اندازی خواهد شد و دانشجویان به صورت سیستمی قادر خواهند بود، تمامی طرح‌های خود در معاونت فرهنگی و اجتماعی را درخواست و رصد نمایند.
در ادامه دکتر قادری به سوالات دانشجویان پاسخ داد.
شایان ذکر است، در پایان این جلسه از اله‌رسانی و احمدی دو تن از دانشجویان دانشگاه که به تازگی حائز مقام در ماراتن برنامه نویسی موبایل شده بودند، تقدیر به عمل آمد.

آخرین ویرایش۲۳ مهر ۱۳۹۸