نشست پرسش و پاسخ دبیران کانون‌های فرهنگی با معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

۳۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۵ کد : ۴۹۸۷ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۱۵۵
نشست پرسش و پاسخ اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه عصر امروز چهارشنبه ۳۰ مهر ۹۸ در محل سالن اجتماعات فرهنگ با حضور دکتر قادری، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر زنگویی مدیر فرهنگی دانشگاه و جمعی از کارشناسان معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.
نشست پرسش و پاسخ دبیران کانون‌های فرهنگی با معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر محمدقادر قادری معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن تبریک بابت کسب مقام دوم دانشگاه بیرجند در مسابقات ملی رویش کشوری، گفت: تمام تلاش مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی این است که برنامه‌های درخواستی دانشجویان بدون مشکل برگزار شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه افزود: علیرغم تمامی موانع و محدودیت‌هایی که امروزه با آن مواجه هستیم، تمامی تلاش خود را به‌کار خواهیم بست تا دانشجویان فعال فرهنگی برنامه‌های خود را عملیاتی کنند.

همچنین رؤیا موحدی کارشناس کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه ضمن تقدیر از تمامی اعضای کانون‌ها از معاون فرهنگی و اجتماعی و مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی بابت حمایت از تلاش‌های دانشجویان فعال در عرصه فرهنگی و هنری تشکر کرد.

در ادامه دانشجویان و دبیران کانون‌های فرهنگی و هنری به بیان موانع و مشکلات خود پرداختند و معاون فرهنگی و اجتماعی و مدیر فرهنگی به سوالات آنها پاسخ گفتند.

آخرین ویرایش۰۱ آبان ۱۳۹۸