برگزاری مراسم معارفه دانشجویان نو ورود دانشکده مهندسی

۳۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۰ کد : ۴۹۸۹ اخبار دانشکده‌ها
تعداد بازدید:۴۷۱۳
آیین معارفه دانشجویان نو ورود دانشکده مهندسی روز سه شنبه ۳۰ مهرماه با حضور دکتر مهدی ناصری رئیس دانشکده، دکتر محسن خطیبی‌نیا معاون آموزشی دانشکده، مدیران گروه‌ها، جمعی از اساتید و کارشناسان و دانشجویان نو ورود در تالار ولایت دانشگاه برگزار شد.  
برگزاری مراسم معارفه دانشجویان نو ورود دانشکده مهندسی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر مهدی ناصری رئیس دانشکده مهندسی ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان نو ورود، به معرفی دانشگاه بیرجند و حضور موفق دانشگاه در عرصه ملی و بین‌المللی پرداخت.
وی همچنین به درخشش دانشگاه بیرجند در میان برترین دانشگاه‌های جهان در حوزه مهندسی و فناوری براساس رتبه بندی تایمز 2020 اشاره نمود و نقش و جایگاه دانشکده مهندسی را در ارتقاء ملی و بین المللی دانشگاه بیرجند را متذکر شد. 
وی در ادامه دانشجویان نو ورود را در کنار تحصیل علم و دانش، تشویق به استفاده از کالج دانشگاه نمود تا از دوره های کوتاه مدتی که در آینده برگزار خواهد شد استفاده نموده و جنبه های دیگر علوم و مهندسی را تجربه کنند. 
در ادامه مراسم، دکترخلیل خلیلی رئیس سابق دانشگاه  و عضو هیأت علمی پیشکسوت دانشگاه سخنانی را در زمینه مهندسی و نقش و جایگاه مهندسان در ارتقای کشور در شرایط کنونی را مطرح کرد.
وی در پایان دانشجویان را به تقویت روحیه کار تیمی در محیط دانشگاه  توصیه نمود.
همچنین دکتر خطیبی‌نیا در سخنانی به دانشجویان نو ورود توصیه  کرد قوانین و مقررات آموزشی را با دقت مطالعه کنند و در ادامه به معرفی مدیران گروه‌ها و اساتید راهنما پرداخت. 
در پایان مراسم، از دانشجویان ممتاز و رتبه اول ورودی سال‌های قبل در رشته‌های عمران، مکانیک و معدن تقدیر شد.

آخرین ویرایش۳۰ مهر ۱۳۹۸