برگزاری تور علمی فرهنگی سبز، ویژه دانش آموزان ممتاز

۰۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۷:۲۲ کد : ۵۰۱۵ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۲۰۷
گروه هدایت استعدادهای درخشان، با همکاری شورای راهبری مدیریت سبز دانشگاه برای اولین بار اقدام به برگزاری تور علمی فرهنگی دانشگاه سبز برای دانش آموزان پیش دانشگاهی و پایه یازدهم مدارس نمونه و تیزهوشان شهرستان بیرجند نمود.
برگزاری تور علمی فرهنگی سبز، ویژه دانش آموزان ممتاز

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، این تور با هدف تعامل دانشگاه بیرجند با جامعه، آشنایی دانش آموزان ممتاز با سیاست های مدیریت سبز و برنامه های اجرا شده در دانشگاه بیرجند و نیز آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاه برگزار گردید.
دکتر سیده عاطفه حسینی رئیس گروه هدایت استعدادهای درخشان و دبیر کمیته علمی و فرهنگی شورای راهبردی مدیریت سبز دانشگاه بیرجند گفت: دانش آموزان برتر به عنوان سفیران علمی و فرهنگی می توانند نقش به سزایی در انتقال فرهنگ مدیریت سبز در جامعه داشته باشند، لذا به عنوان اولین گروه شرکت کننده در این تور انتخاب شدند.
در ابتدای این مراسم، دکتر خاشعی مدیر گروه آب و عضو شورای راهبری مدیریت سبز دانشگاه بیرجند، به ارائه برنامه های اجرا شده مدیریت سبز در دانشگاه بیرجند پرداخت. سپس دانش آموزان از ساختمان سبز، ایستگاه دوچرخه، آبیاری قطره ای، فضاهای سبز، آزمایشگاه مرکزی و گروه زمین شناسی بازدید کردند.

آخرین ویرایش۰۶ آبان ۱۳۹۸