انتصاب مسئول امور پژوهشی پردیس فنی دانشگاه بیرجند

۱۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۹:۴۴ کد : ۵۱۱۷ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۱۷۱
براساس ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر حسن فرسی عضو هیأت علمی گروه مهندسی برق ـ مخابرات به مدت دو سال به عنوان مسئول امور پژوهشی دانشکده مهندسی منصوب شد.
انتصاب مسئول امور پژوهشی پردیس فنی دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ بنا به پیشنهاد سرپرست محترم دانشکده مهندسی و تأیید معاون محترم پژوهش و فناوری دانشگاه و نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنوان مسئول امور پژوهشی دانشکده مهندسی منصوب می‌شوید. همچنین به استناد مصوبه اول جلسه مورخ 1398.07.30 هیأت رئیسه دانشگاه و صورتجلسه ساماندهی پردیس فنی ( شامل دانشکده‌های مهندسی و مهندسی برق و کامپیوتر )، از تاریخ این ابلاغ، وظایف مسئول امور پژوهشی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر نیز به جناب‌عالی واگذار می‌گردد.
دکتر حسن فرسی استاد گروه آموزشی مخابرات دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه بیرجند می‌باشد و  دکتری تخصصی خود را در سال 1382 در رشته مهندسی برق ـ مخابرات از دانشگاه سوری انگلستان دریافت نموده است.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه ( از سال 1382 تا 1385)، مدیر گروه الکترونیک و مخابرات دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر (1385تا 1390)، مسئول امور پژوهشی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر (1390 تا 1395)، رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر (1395 تا 1398)، رئیس کمیته منتخب دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر (1395 تاکنون) و عضو حقیقی هیأت ممیزه دانشگاه بیرجند (1395 تاکنون) بخشی از سوابق اجرایی دکتر فرسی است.
طراحی و اجرای سه پروژه پژوهشی، تألیف دو عنوان کتاب تخصصی به زیان لاتین و فارسی، چاپ 61 عنوان مقاله در مجلات معتبر علمی داخلی و بین‌المللی و ارائه 41 مقاله کنفراسی بخشی از سوابق علمی و پژوهشی دکتر فرسی است.

{ رزومــه }

آخرین ویرایش۱۱ آبان ۱۳۹۸