تأیید طرح ۵ عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند در پروژه شهید احمدی روشن بنیاد ملی نخبگان

۱۴ آبان ۱۳۹۸ | ۰۸:۲۴ کد : ۵۱۷۸ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۵۲۹
تأیید طرح ۵ عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند در پروژه شهید احمدی روشن بنیاد ملی نخبگان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، پروژه‌های برتر دانشگاه بیرجند در چهارمین دوره طرح شهید احمدی روشن توسط دکتر آرزو پایدارفرد از دانشکده هنر، دکتر علیرضا ذوالفقاری و دکتر حمید فلقی از دانشکده مهندسی و دکتر ناصر ولی پور مطلق از دانشکده علوم ارائه شده است.

پروژه‌های ساخت اشیاء کاربردی با استفاده از کاغذ باطله توسط دکتر پایدارفرد، طراحی و بهینه‌سازی سیستم هوشمند تهویه لباسی برای مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در شرایط حرارتی تابستانه و زمستانه توسط دکتر ذوالفقاری، پیاده‌سازی سیمولاتور عملیات مانور شبکه‌های توزیع انرژی الکتریکی تحت وب توسط دکتر فلقی، طراحی و ساخت کلید قدرت سنکرون حالت جامع فشار قوی توسط دکتر حمیدرضا نجفی و تولید پماد ضدقارچ گیاهی برای درمان عفونت‌های قارچی دهانه رحم توسط دکتر ولی‌پور طرح‌های برگزیده اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند در پروژه احمدی روشن می‌باشند.
با توجه به برگزیده شدن طرح‌های اعضای هیأت علمی دانشگاه در پروژه شهید احمدی روشن، دانشجویان می توانند حداکثر تا تاریخ 17 آبان با مراجعه به http://students-ahmadiroshan.bmn.ir/  ضمن مطالعه دفترچه طرح شهید احمدی روشن  واطلاع از  پروژه ها و مشاهده ظرفیت‌ها در هر رشته، جهت حضور در تیم پروژه استاد موردنظر ثبت نام کنند.
شایان ذکر است، بنیاد ملی نخبگان با هدف توانمندسازی و مشارکت دانشجویان مستعد برای حل مسائل کشور با اجرای طرح شهید احمدی روشن، توانمندی‌های دانشجویان صاحب استعداد برتر را در جهت شناسایی و حل مسائل واقعی کشور هدایت می‌نماید. در این طرح استادان خبره دانشگاهی و متخصصان برتر صنعتی با شناسایی مسائل و مشکلات اصلی کشور، هسته‌های نخبگانی مسأله محور را با مشارکت دانشجویان برگزیده تشکیل داده و به صورت علمی و تخصصی در قالب طرحی مشخص و در بازه زمانی معین به حل آنها می‌پردازند.

آخرین ویرایش۱۶ آبان ۱۳۹۸