انتصاب رئیس کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره دانشگاه‌های استان

۱۴ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۲ کد : ۵۱۹۰ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۰۰۶
طی حمکی از سوی حجت‌الاسلام دکترعبدالحسین خسروپناه، رئیس دبیرخانه کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره، دکتر احمدخامسان رئیس دانشگاه بیرجند به عنوان رئیس کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه‌های استان منصوب شد.
انتصاب رئیس کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره دانشگاه‌های استان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، اولین جلسه کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه‌های استان با حضور دکتر علی اکبر مسگر معاون حمایت و گفتمان سازی هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دوشنبه 13 آبان در محل سالن گردهمایی روابط عمومی برگزار شد.
دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند ضمن استقبال از این رویداد بر حمایت دانشگاه بیرجند از طرح کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره تاکید کرد.
وی این رخداد را فرصتی برای دانشکده‌های ادبیات و علوم انسانی و هنر و پردیس علوم رفتاری برای ارائه جدیدترین ایده ها و نظریه و ترویج فرهنگ گفتگو در دانشگاه‌های استان دانست.
دکتر مسگر نیز ضمن ارائه‌ی شرح وظایف کمیته دستگاهی از طرح کرسی‌های «نظریه‌پردازی، نقد و مناظره»، از اهمیت موضوع نظریه‌پردازی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سخن گفت و به تشریح وظایف هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی و  کمیته دستگاهی پرداخت. 
در ادامه جلسه حاضران به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در مورد کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره پرداختند و در پایان جلسه حکم رئیس کمیته دستگاهی دانشگاه‌های استان ، از سوی دکتر علی اکبر مسگر، تقدیم به دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه گردید.

آخرین ویرایش۱۴ آبان ۱۳۹۸