انتصاب دکتر امامی به عنوان عضو حقیقی شورای برنامه ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه بیرجند

۱۴ آبان ۱۳۹۸ | ۲۰:۳۱ کد : ۵۱۹۵ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۸۸۸
دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، طی ابلاغی دکتر حسن امامی رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی را به مدت دو سال به عنوان عضو حقیقی شورای برنامه ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه منصوب کرد.
انتصاب دکتر امامی به عنوان عضو حقیقی شورای برنامه ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس محترم گروه برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی و تأیید معاون محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنوان عضو حقیقی شورای برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه ( مصوب جلسه مورخ 8 دی 97 هیأت رئیسه دانشگاه با مأموریت برنامه‌ریزی، بازنگری و هدایت رشته‌های تحصیلی دانشگاه، به روز رسانی برنامه‌های درسی و ایجاد نوآوری‌های آموزشی در دانشگاه) منصوب می‌شوید. امید است که با اتکال به خداوند سبحان، پشتکار، نگاه نقادانه و کارشناسانه، و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشگاهی، در پیشبرد مأموریت‌های محوله به شورا موفق و مؤید باشید. کامیابی روزافزون جناب‌عالی و اعتلای جایگاه دانشگاه بیرجند را آرزومندم.
دکتر حسن امامی استادیار گروه زبان انگلیسی دانشگاه بیرجند است وی دارای مدرک دکتری تخصصی در رشته زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه بیرمنگام انگلستان می‌باشد.
رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی، مدیر گروه زبان انگلیسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند( از سال 1381 تا 1387 )، معاون آموزشی دانشکده‌ی ادبیات( از سال 1387 تا 1391 )، مدیر گروه زبان انگلیسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند بخشی از سوابق اجرایی دکتر امامی است.
تألیف دو عنوان کتاب، ارائه بالغ بر 20 عنوان مقاله در نشریات و همایش‌های معتبر بین المللی و داخلی، مشاوره و راهنمایی دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی نیز بخشی از سوابق علمی  و پژوهشی ایشان است.

{رزومــه}

آخرین ویرایش۱۴ آبان ۱۳۹۸