ابقاء رئیس دانشکده هنر

۲۶ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۲ کد : ۵۳۶۲ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۶۸۵
به موجب ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند دکتر حسین بارانی به مدت دو سال در سمت رئیس دانشکده هنر ابقاء شد.
ابقاء رئیس دانشکده هنر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی و با تشکر از اقدامات و تلاش‌های مستمر، مثمرثمر و ارزشمند شما در دو سال اخیر، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، با تمدید انتصاب شما در سمت رئیس دانشکده هنر به مدت دو سال موافقت می‌شود. اطمینان دارم با اتکال به خداوند سبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشگاهی، منشاء خدمات ارزنده‌ای خواهید بود. کامیابی روزافزون جناب‌عالی و اعتلای جایگاه دانشگاه بیرجند را آرزومندم.

دکتر حسین بارانی دارای مدرک دکتری تخصصی شیمی نساجی و علوم الیاف و دانشیار  گروه آموزشی فرش دانشگاه بیرجند است.
از جمله فعالیت‌های علمی و پژوهشی وی می‌توان به پذیرش و چاپ  33 مقاله علمی پژوهشی در نشریات معتبر ملی و بین‌المللی و ارائه  بیش از 20 مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین المللی اشاره کرد.

مدیر گروه فرش ، معاون مدیر کل امور آموزشی دانشگاه ، عضو شورای کارآفرینی دانشکده هنر ، مدیر داخلی فصلنامه نگارینه هنر اسلامی ، عضو هیأت تحریریه نشریه علمی ترویجی نگارینه هنر اسلامی، دبیر علمی همایش ملی فرش خراسان جنوبی، مجری دو طرح پژوهشی در دانشگاه بیرجند، دبیر چهارمین همایش ملی باستان‌شناسی ایران و رئیس دانشکده هنر از جمله سوابق اجرایی ایشان می باشد.

از افتخارات ایشان می توان به پژوهشگر نمونه دانشگاه بیرجند در سال‌های 93 و 96، پر ارجاع‌ترین محقق درحوزه هنر دانشگاه بیرجند، دارای مقاله پراستناد در حوزه هنر دانشگاه بیرجند و استاد نمونه دانشگاه بیرجند در سال 97 اشاره کرد.

رزومه دکتر حسین بارانی

آخرین ویرایش۲۶ آبان ۱۳۹۸