به مناسبت روز دانشجو:

برگزاری اردو ویژه دانشجویان ورودی ۹۸

۱۹ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۷ کد : ۵۸۳۱ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۷۴۲
برگزاری اردو ویژه دانشجویان ورودی ۹۸

اردوی ویژه دانشجویان خواهر ورودی 98 عضو کانون‌های دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند به شهرستان خوسف برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دراین اردوی فرهنگی و تفریحی یک روزه دانشجویان ضمن زیارت امامزاده سلطان ابوالقاسم  و قرائت زیارت آل یاسین در نصرآباد ، به روستای آریش (روستای هدف محل رویش گل نرگس) رفتند.
درادامه دانشجویان از آرامگاه ابن حسام خوسفی شاعر سده نهم هجری در خوسف بازدید کردند.این بنا بر روی تپه ای سنگی قرار دارد که اطراف آن را مراتع و مزارع سرسبز می‌پوشاند. این آرامگاه برای اولین بار در سال ۹۲۰ قمری ساخته شده و آخرین مرمت آن طبق محتوای اشعار سروده شده سردر ورودی آرامگاه، با احتساب حروف ابجد سال ۱۲۹۲ هجری قمری بوده‌است.
سپس دانشجویان به همراه حجه الاسلام والمسلمین جعفری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه باحضور در مسجد جامع این شهرستان در نماز جمعه به امامت حجه الاسلام و المسلمین شاهبیکی شرکت کردند.
بازدید از منزل دکترشکوهی پدر علم تعلیم و تربیت ایران، برگزاری مسابقات متنوع و جذاب و سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین مرادی معاون نهاد رهبری را می‌توان از جمله برنامه‌های دیگر این اردو نام برد.

آخرین ویرایش۱۹ آذر ۱۳۹۸