در حوزه ریاست دانشگاه صورت گرفت:

برگزاری آئین تکریم و معارفه رئیس اداره امور حقوقی دانشگاه بیرجند

۰۲ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۵۸ کد : ۶۲۲۲ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۷۳۸
آیین تکریم و معارفه رئیس اداره امور حقوقی دانشگاه بیرجند، با حضور دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر سیدوحید اسلامی معاون اداری و مالی و جمعی از مسئولان امروز دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ در حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد و دکتر قاسم نخعی‌پور به عنوان رئیس اداره امور حقوقی دانشگاه معرفی شد.
برگزاری آئین تکریم و معارفه رئیس اداره امور حقوقی دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در این مراسم دکتر خامسان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات صادقانه علی‌اکبر پیراسته در مسئولیت حساس امور حقوقی دانشگاه برای دکتر نخعی‌پور در این مسئولیت آرزوی توفیق نمود.
در ادامه علی اکبر پیراسته با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در اداره امور حقوقی، به حضور خود در دانشگاه بیرجند از سال 1371 اشاره نمود.
دکتر قاسم نخعی‌پور مسئول اداره امور حقوقی با تشکر از خدمات انجام شده در این بخش، گزارشی از برنامه‌های پیش‌روی امور حقوقی دانشگاه بیان کرد.
دکتر نخعی‌پور مدرک دکترای حقوق خصوصی خود را از دانشگاه علوم اسلامی رضوی دریافت نموده است. وی همچنین دارای مدرک سطح عالی حوزه نیز می‌باشد.
چاپ و انتشار 3 مقاله علمی، پژوهشی، مشاور حقوقی شرکت‌های معتبر و مشاوره و راهنمایی دانشجویان بخشی از سوابق علمی و اجرایی ایشان است.
همچنین دکتر نخعی‌پور در سال 1388 پروانه وکالت پایه یک خود را دریافت نموده است.

آخرین ویرایش۰۲ دی ۱۳۹۸