توسط قائم مقام وزیر علوم انجام شد

افتتاح مجتمع رفاهی، فرهنگی دانشگاه بیرجند(باغ امیریه)

۲۵ دی ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۱ کد : ۶۶۱۱ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۹۱۷
دکتر عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس مرکز هیأت‌های امنا و هیأت ممیزه بعدازظهر امروز چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ با حضور در مجموعه تاریخی باغ امیرآباد دانشگاه بیرجند مجتمع رفاهی، فرهنگی دانشگاه بیرجند(باغ امیریه) را افتتاح کرد.
افتتاح مجتمع رفاهی، فرهنگی دانشگاه بیرجند(باغ امیریه)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، قائم مقام وزیر علوم و رئیس مرکز هیأت‌های امنا و هیأت ممیزه، رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، معاون مرکز هیأت‌های امنا و هیأت ممیزه، رئیس دانشگاه بیرجند، اعضای هیأت امنای دانشگاه‌های خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان و مدیران دانشگاه امروز در مراسم بهره‌برداری از فاز اول مجتمع رفاهی، فرهنگی دانشگاه بیرجند(باغ امیریه) شرکت کردند.
حاضران در این مراسم ضمن بازدید از این مجموعه، با سابقه تاریخی و اقدامات صورت گرفته برای راه‌اندازی این مجتمع رفاهی و فرهنگی آشنا شدند.
فاز یک مجتمع رفاهی، فرهنگی دانشگاه بیرجند(باغ امیریه) با فضای 30 هزار مترمربع و اختصاص یک میلیارد تومان از درآمدهای اختصاصی دانشگاه بیرجند به بهره‌برداری رسید. در این فاز ضمن بهسازی فضای این باغ اقدامات زیربنایی جهت راه‌اندازی این مجتمع به انجام رسیده است.
شایان ذکر است دکتر باقری در سفر خود به خراسان جنوبی و دانشگاه بیرجند ضمن افتتاح و بهره‌برداری از پنج پروژه عمرانی کلنگ آزمایشگاه مرجع دانشگاه بیرجند را نیز به زمین زد.

آخرین ویرایش۲۵ دی ۱۳۹۸