انتصاب مدیر گروه آموزشی مرتع و آبخیزداری دانشکده منابع طبیعی و محیط‌زیست

۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۱ کد : ۷۳۴۸ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۷۷۱
طی ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر مسلم رستم‌پور عضو هیأت علمی گروه آموزشی مرتع و آبخیزداری به مدت دوسال به سمت مدیرگروه آموزشی مرتع و آبخیزداری دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست منصوب شد.
انتصاب مدیر گروه آموزشی مرتع و آبخیزداری دانشکده منابع طبیعی  و محیط‌زیست

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در بخشی از این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنوان مدیر گروه آموزشی مرتع و آبخیزداری دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست منصوب می‌شوید. در این راستا، رئوس انتظارات دانشگاه بر اساس شرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت و سند چشم‌انداز، به پیوست جهت آگاهی و برنامه‌ریزی مناسب برای اجرا تقدیم می‌گردد.
دکتر رستم‌پور استادیار دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست است که در سال 1392 مدرک دکتری خود را در رشته مهندسی منابع طبیعی ـ مرتعداری از دانشگاه تهران دریافت کرد.
عضو انجمن مرتعداری ایران، عضو انجمن علوم و تکنولوژی بذر ایران، مشاور فرهنگی انجمن علمی مرتع و آبخیزداری دانشگاه بیرجند از سال 1394، چاپ 18 مقاله در نشریات معتبر، دبیر جهاد علمی فرهنگی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان واحد بیرجند از سال 1395، مسئول هسته کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست از سال 1398 بخشی از سوابق اجرایی، علمی و پژوهشی ایشان است.

{رزومه}

آخرین ویرایش۲۷ اسفند ۱۳۹۸