با هدف افزایش توان اشتغا‌ل‌پذیری دانشجویان انجام شد؛

ارائه آموزش‌های کاربردی و تهیه نقشه رشد دانشجویان پردیس مهندسی دانشگاه بیرجند

۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۵ کد : ۷۵۳۷ اخبار برگزیده اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۰۶۰
برای افزایش توان اشتغا‌ل‌پذیری و برنامه‌ریزی موثر در طول دوره تحصیل و ارائه آموزش‌های کاربردی، نقشه رشد دانشجویان پردیس مهندسی دانشگاه بیرجند تدوین شد.
ارائه آموزش‌های کاربردی و تهیه نقشه رشد دانشجویان پردیس مهندسی دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر سیدعلیرضا ذوالفقاری رئیس پردیس مهندسی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: در اجرای این طرح، نقشه رشد برای رشته‌های مختلف مهندسی از جمله مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق، مهندسی عمران و نیز یک نقشه رشد عمومی برای تمامی رشته‌های مهندسی ارائه شده است.
دکتر ذوالفقاری گفت: این نقشه رشد با هدف افزایش توان اشتغا‌ل‌پذیری دانشجویان و ارائه گزینه‌های مناسب جهت استفاده مفید دانشجویان از زمان و آموزش‌های کاربردی برای رشد شخصیتی و نیز ارتقای مهارت‌ها و برنامه‌ریزی مؤثر برای دوره تحصیل تدوین شده است. 
رئیس پردیس مهندسی بیان داشت: برای هر نیمسال تحصیلی چهار نوع فعالیت پیشنهادی شامل؛ دوره های مهارتی، مهارت‌های کامپیوتری، مهارت‌های زبان خارجی وکتاب‌های پیشنهادی مفید ارائه شده است.
وی با اشاره به فرآیند تهیه و تدوین این نقشه رشد گفت: اعضای هیأت علمی گروه‌های آموزشی به طور فعالانه در تهیه این نقشه مشارکت داشته‌اند و نتایج تجربیات ارزنده خود را در این قالب ارائه کرده‌اند.
دکتر ذوالفقاری در پایان ابراز امیدواری کرد که این حرکت، گامی در راستای افزایش توان اشتغال پذیری دانشجویان محسوب گردد.

آخرین ویرایش۲۱ فروردین ۱۳۹۹