برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع بررسی چالش‌ها و دغدغه‌های دانشجویان در ارتباط با آموزش

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۰ کد : ۷۶۷۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۴۳۹
کرسی آزاداندیشی با موضوع بررسی چالش‌ها و دغدغه‌های دانشجویان در ارتباط با آموزش مجازی، شامگاه روز دوشنبه مورخ ۲ اردیبهشت‌ماه برگزار شد.
برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع بررسی چالش‌ها و دغدغه‌های دانشجویان در ارتباط با آموزش

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، کرسی آزاداندیشی با موضوع بررسی چالش‌ها و دغدغه‌های دانشجویان در ارتباط با آموزش مجازی شامگاه روز دوشنبه مورخ 2 اردیبهشت 1399 با حضوردکترآیتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر زنگویی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از طریق سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه(lms) به صورت حضوری برگزار شد.
در این جلسه جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به بیان نظرات، پیشنهادات، انتقادات و ابهامات خود پیرامون آموزش مجازی پرداختند و مسئولین مربوطه نیز پاسخ‌های لازم در این زمینه را ارائه کردند. 
دکتر زنگویی در مصاحبه با خبرنگار معاونت فرهنگی گفت: بر اساس رسالت فرهنگی و اجتماعی این معاونت و با هدف رفع ابهامات و پرسش به سوالات دانشجویان در ارتباط با سامانه آموزش مجازی، کرسی آزاد اندیشی و در جهت ابراز بیان و عقیده تمامی دانشجویان برگزار شد.  
وی در ادامه افزود: تلاش مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی این است که به صورت سلسله جلسات به موضوعات پیرامون مباحث فرهنگی و اجتماعی پرداخته شود.

آخرین ویرایش۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹