به میزبانی دانشگاه بیرجند برگزار شد؛

جلسه هماهنگی همایش راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

۰۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۶ کد : ۹۵۱۹ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۳۳۳
جلسه هماهنگی همایش راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به ظرفیت‌ها و الزامات خراسان جنوبی روز یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ به میزبانی دانشگاه بیرجند برگزار شد.
جلسه هماهنگی همایش راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، جلسه هماهنگی همایش راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به ظرفیت‌ها و الزامات خراسان جنوبی پیش از ظهر یکشنبه 3 شهریور 1399 به میزبانی دانشگاه بیرجند در محل سالن بشارت این دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه هماهنگی که با حضور سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی، رؤسای دانشگاه‌ها، معاونین و مدیران دانشگاه‌های استان برگزار شد برلزوم برگزاری این همایش در محیط علمی دانشگاه‌ها تأکید به عمل آمد.
دکتر سیدمهدی دیانی رئیس بسیج اساتید خراسان جنوبی به تبیین نگاه عمیق و علمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و در ادامه محورهای این همایش را برشمرد.
وی بررسی ظرفیت‌های درونی اقتصاد استان، بررسی علل بروز مفاسد اقتصادی و راهکارهای افزایش روحیه پاک دستی و جهادگری در بین آحاد جامعه، بررسی تبعات شکاف طبقاتی و راهکارهای رفع آن، بررسی شیوه‌های تأمین مسکن ارزان برای کاهش شکاف طبقاتی، بررسی زیان‌های بی‌جبران سبک زندگی غربی و راهکارهای مقابله با آن، بررسی شیوه‌های رسانه‌ای دشمن جهت از بین بردن امید در جامعه و راهکارهای پرورش نهال امید در بین جوانان، چگونگی تحقق جهاد علمی در جهت بهره‌برداری اقتصادی از توان علمی بالای استان، تبیین و بررسی برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت جهت افزایش شور معنوی و وجدان اخلاقی آحاد جامعه را از محورهای این همایش دانست.
همایش راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با توجه به ظرفیت‌ها و الزامات خراسان جنوبی بهمن ماه سال 1399 در بیرجند برگزار خواهد شد.

آخرین ویرایش۰۳ شهریور ۱۳۹۹