به همت ستاد جذب دانشجوی دانشگاه بیرجند برگزارشد؛

نشست تخصصی مشاوران تحصیلی و فعالان حوزه انتخاب رشته کنکور سراسری

۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۰ کد : ۹۶۶۵ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۴۸۶
نشست تخصصی با مشاوران تحصیلی و فعالان حوزه انتخاب رشته کنکور سراسری به همت ستاد جذب دانشجوی دانشگاه بیرجند برگزار شد.
نشست تخصصی مشاوران تحصیلی و فعالان حوزه انتخاب رشته کنکور سراسری

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، نشست تخصصی با مشاوران تحصیلی و فعالان حوزه انتخاب رشته کنکور سراسری روز یکشنبه 16 شهریور 1399 در سالن بشارت دانشگاه بیرجند با حضور دکتر محسن آیتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار شد.
دکتر آیتی ضمن اشاره به اهداف برگزاری این نشست گفت: افزایش سطح انتخاب آگاهانه،  تهیه نقشه رشد برای همه گروه‌های آموزشی دانشگاه برای مدت  تحصیل دانشجویان ، برگزاری بیش از 3000 برنامه فرهنگی در سال، تدوین راهبرد و برنامه استعدادیابی در دانشگاه از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه بیرجند در جهت کمک  به دانشجویان در راستای شعار «دانشگاه بیرجند، جامعه محوری، مهارت‌آموزی و کارآفرینی» دانست.
وی در ادامه به شرایط خاص به وجود آمده از شیوع ویروس کرونا، اشاره کرد و افزود: دانشگاه بیرجند آمادگی لازم برای در اختیار گذاشتن امکانات آموزش الکترونیکی(lms) خود را جهت برگزاری جلسات مشاوره مجازی دارد.
دکتر سیده عاطفه حسینی مسئول ستاد جذب دانشجو دانشگاه بیرجند در گفتگو با روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند هدف از برگزاری این نشست را هم‌افزایی و هم‌فکری با مشاورین تحصیلی به منظور افزایش سطح انتخاب رشته آگاهانه و نیز معرفی مزیت‌ها و امکانات دانشگاه بیرجند بیان کرد.
سخنرانی علمی در خصوص انتخاب رشته آگاهانه، نکات مهم در مشاوره برای انتخاب رشته، بحث و تبادل نظر در مورد چگونگی انتخاب رشته در ایام کرونایی و پخش کلیپ را می توان از جمله برنامه‌های دیگر این نشست عنوان کرد.

آخرین ویرایش۱۷ شهریور ۱۳۹۹