برگزاری جلسه تقدیر از کانون‌های برگزیده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند

۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰ کد : ۹۸۳۴ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۰۲۷
از عملکرد کانون های برگزیده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  که در برنامه‌های فرهنگی و مجازی  ایام کرونایی دوشنبه ۲۴ شهریورماه ۹۹ تقدیر شد.
برگزاری جلسه تقدیر از کانون‌های برگزیده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، جلسه تقدیر از کانون‌های برگزیده دفتر نهاد رهبری دانشگاه بیرجند با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی جعفری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند روز دوشنبه 24 شهریور1399 برگزار شد.
حجه الاسلام و المسلمین جعفری ضمن تسلیت ایام سوگواری  حضرت امام حسین(ع)، به روند برگزاری جلسات  تبلیغی مبلغین و فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی کانون‌ها  اشاره کرد و گفت: خرسندم که این امکان بوجوده آمده که جلسات در فضای مجازی همراه با خدمات ثمر بخش تداوم داشته باشد.
در این نشست دبیران کانون مطالعاتی اندیشه و کانون زن و خانواده  نقطه نظرات خود را پیرامون برنامه‌های انجام شده و در آینده بیان داشتند.
شایان ذکر است  فعالیت‌های  فرهنگی  این کانون‌ها در فضای مجازی و فضای حقیقی از جمله  اولین پویش کریمانه و کمک‌های مؤمنانه دانشگاه بیرجند و همچنین فعالیت بعضی از اعضای کانون  در کارگاه‌های خود جوش ماسک در بیرجند ، تقدیر به‌عمل آمد.
خاطر نشان می‌گردد دومین پویش کریمانه  نذر ضیافت حسینی در حال اجرا می‌باشد که خیرین و علاقه‌مندان می توانند کمک‌های خود را به شماره کارت 5859837000514568 و یا شماره حساب 483629761 کانون رستگاری واریز نمایند.

آخرین ویرایش۲۵ شهریور ۱۳۹۹