همزمان با حضور دانشگاه بیرجند در نمایشگاه اقتدار چهلم؛

برگزاری آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت

۰۲ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۳ کد : ۹۹۲۱ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۷۹۴
 همزمان با سراسر کشور آئین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند در محل حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.
برگزاری آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، همزمان با سراسر کشور و با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند، آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت خراسان جنوبی در محل حسینیه جماران بیرجند برگزار شد. 
در این مراسم که با پخش زنده سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور مسئولین استانی برگزار شد، از پیشکسوتان دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد.
همچنین نمایشگاه ویژه دستاوردهای ۴۰ ساله دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه دفاع مقدس با عنوان اقتدار چهلم افتتاح گردید.
دکتر علی زنگوئی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند در حاشیه این مراسم گفت: این نمایشگاه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می‌شود و دانشگاه بیرجند نیز با تأکید بر معرفی اقدامات صورت گرفته در حوزه دفاع مقدس در این نمایشگاه شرکت کرده است. وی در خصوص بخش‌های مختلف این نمایشگاه گفت: معرفی ۵ شهید دانشجوی دانشگاه، رونمایی از تحقیقات و تألیفات اساتید و دانشجویان دانشگاه در حوزه دفاع مقدس، اسناد و مستندات تصویری دفاع مقدس از بخش‌های غرفه دانشگاه بیرجند در این نمایشگاه است.
شایان ذکر است این نمایشگاه تا پایان هفته جاری  از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در محل  حسینیه جماران برگزار می‌شود.

آخرین ویرایش۰۲ مهر ۱۳۹۹