برگزاری جشن دانشجویان نو ورود دانشگاه بیرجند

۱۳ آبان ۱۳۹۸ | ۰۷:۵۲ کد : ۵۱۴۴ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۷۲۳۶
مراسم جشن دانشجویان نو ورود دانشگاه بیرجند شامگاه یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ در محل سالن فجر برگزار شد.
برگزاری جشن دانشجویان نو ورود دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند ضمن خیر مقدم به دانشجویان نو ‌ورود دانشگاه علی الخصوص دانشجویان افغانستانی، ابراز امیدواری کرد: دانشگاه بیرجند بتواند شرایط را برای تعلیم و تربیت دانشجویان در ایامی که در دانشگاه هستند فراهم آورد.
دکتر خامسان داشتن هدف، برنامه‌ریزی برای رسیدن به هدف، تلاش برای اجرای برنامهریزی انجام شده و توکل بر خدا را عوامل موفقیت هر فرد دانست.
وی فعالیت در انجمنهای علمی، کانون‌های فرهنگی و مذهبی را در کنار فعالیتهای درسی به دانشجویان توصیه کرد.
دکتر محمد قادری قادری معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز ضمن خیر مقدم به حاضران، به برنامهریزی جهت استفاده مناسب از اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: دانشجویان می توانند این اوقات را در انجمنهای علمی و کانون‌های فرهنگی، مذهبی اجتماعی سپری کنند.
دکتر محسن خورشیدزاده معاون‌دانشجویی دانشگاه نیز به ذکر نکات مهم در حوزه معاونت دانشجویی همچون زمینهسازی معاونت دانشجویی برای ایجاد بستر اشتغال دانشجویان داری مهارت، ایجاد زمینههای فعالیتهای ورزشی برای دانشجویان ورزشکار، پرداخت به موقع اجارهبهای خوابگاه و استفاده از وامهای دانشجویان و لزوم انجام طرح پایش اشاره کرد.
در ادامه سیدمجتبی حسینی مدیر اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه از خدمات و برنامههای این دفتر گفت و در مورد اپلیکشن هدهد که یک اپلیکیشن ویژه دانشجوی دانشگاه بیرجند می باشد توضیحاتی ارائه داد. 
در پایان نیز از دانشجویان برگزیده علمی، فرهنگی و ورزشی تقدیر شد.
اجرای سرود، موسیقی، تئاتر نیز از دیگر برنامه های این جشن بود.

آخرین ویرایش۱۳ آبان ۱۳۹۸