پیام تبریک رئیس دانشگاه بیرجند به دکتر محمد علی زلفی‌گل وزیر جدید علوم تحقیقات و فناوری

۰۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۲:۱۵ کد : ۱۴۱۳۳ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۷۲۷
پیام تبریک رئیس دانشگاه بیرجند به دکتر محمد علی زلفی‌گل وزیر جدید  علوم تحقیقات و فناوری

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در پی رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری، دکتر احمد خامسان ریاست دانشگاه بیرجند پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

سرور ارجمند جناب آقای دکتر محمد علی زلفی‌گل
وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری

سلام علیکم

حسن انتخاب ریاست محترم جمهور و رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، نشانگر اعتماد اکثریت مردم شریف ایران به شایستگی جنابعالی جهت تصدی مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌باشد. از صمیم قلب بر خود وظیفه می‌دانم مراتب خرسندی دانشگاهیان استان خراسان جنوبی را حضور حضرتعالی ابلاغ نمایم. سوابق انکارناپذیر آن مقام محترم در توسعه آموزش عالی در جهت علو مرتبه علم و دانش مایه مباهات است. یقین دارم با مدیریت حضرت عالی، دانشگاه­‌ها و نظام آموزش عالی مسیر صحیح خود را پیش خواهد برد و جنابعالی نیز با فضل الهی در این مسیر توفیق خواهید یافت. اینجانب به نمایندگی ازخانواده بزرگ دانشگاه بیرجند  اعم از استادان، کارکنان و دانشجویان عزیز و همچنین دانشگاه‌های استان، این مسئولیت مهم وخطیر را خدمت حضرتعالی تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای نظام آموزش عالی کشور در ذیل مدیریت جنابعالی توفیق هرچه بیشتر مسئلت دارم.
در پایان از تلاش های جناب آقای دکتر منصور غلامی در سمت وزیر محترم علوم کمال تشکر و قدردانی دارم و انشالله در همه مراحل زندگی سربلند و سعادتمند گردند

دکتر احمد خامسان
رئیس دانشگاه معین استان خراسان جنوبی

آخرین ویرایش۰۳ شهریور ۱۴۰۰