انتصاب مدیر گروه آموزشی کامپیوتر  و گروه آموزشی عمران دانشکده فنی فردوس

۰۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۹ کد : ۱۴۲۲۱ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۲۹۲
طی ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند،  مهندس امیرکیوان شفیعی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی کامپیوتر دانشکده فنی فردوس به مدت دو سال به سمت مدیر گروه آموزشـی کامپیوتر و گروه آموزشی عمران دانشکده فنی فردوس منصوب شد.
انتصاب مدیر گروه آموزشی کامپیوتر  و گروه آموزشی عمران دانشکده فنی فردوس

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این ابلاغ آمده است؛ نظر به مراتب تعهـد، تجـارب و شایسـتگی‌هـای علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سـمت آموزشی و پژوهشی، به مـدت دو سال به عنوان مدیر گروه آموزشـی کامپیوتر دانشکده فنی فردوس منصوب می‌شوید. همچنین با توجه به پیشـنهاد رئیس محترم دانشکده فنی فردوس، از تاریخ این ابلاغ، وظایف مدیر گروه آموزشی عمران دانشکده فنی فردوس نیز به جناب‌عالی واگذار می‌گردد. در این راســتا، به پیوست، رئوس انتظارات دانشـگاه بر اساس شـرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت و ســند چشم‌انـداز همراه با آیین‌نامه جامع مدیریت دانشـگاه‌ها و مؤسـسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری از جهت آگاهی و برنامه‌ریزی مناسب برای اجرا تقـدیم می‌گردد. اطمینان دارم با اتکال به خداونـد سـبحان و بهره‌گیری از مشــارکت و همفکری همکـاران دانشـگاهی، منشاء خـدمات ارزنده‌ای خواهیـد بود. کامیابی روزافزون جناب‌عالی و اعتلای جایگاه دانشکده فنی فردوس و دانشگاه بیرجند را آرزومندم.
همچنین در خامسان در نامه جداگانه‌ی با توجه به انتصاب دکتر موسوی‌نژاد به سمت معاون آموزشی دانشکده فنی فردوس از تلاش‌های مجدانه و مثمرثمر ایشان در مدت تصدی سمت مـدیر گروه‌های آموزشی عمران و کامپیوتر دانشـکده فنی فردوس تشکر و قدردانی کرد.
مهندس شفیعی در سال 1386 مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی کامپیوتر - نرم افزار از دانشگاه فردوسی مشهد کسب کرد.
معاونت آموزشی دانشگاه غیر انتفاعی حکمت مطهر مشهد از سال 1386 تا 1387 و مدیر گروه آموزشی کامپیوتر دانشگاه آزاد سرخس از سال 1389 تا 1392 و چاپ چهار مقاله همایشی و یک مقاله در نشریات معتبر علمی و تألیف سه عنوان کتاب بخشی از سوابق اجرایی و علمی ایشان است.

{رزومه}

آخرین ویرایش۰۹ شهریور ۱۴۰۰