انتصاب سرپرست معاونت آموزشی دانشکده فنی فردوس

۰۱ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۰ کد : ۲۵۴۸۵ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۱۸۹
براساس ابلاغی از سوی دکتر لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند، دکترمرتضی قایدی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی برق دانشکده فنی فردوس به سمت سرپرست معاونت آموزشی دانشکده فنی فردوس منصوب شد.
انتصاب سرپرست معاونت آموزشی دانشکده فنی فردوس

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در ابلاغ رئیس دانشگاه به سرپرست معاونت آموزشی دانشکده فنی فردوس آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تجـارب و شایستگی‌های علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به عنوان سرپرست معاونت آموزشی دانشکده فنی فردوس منصوب می‌شوید. در این راستا، به پیوست، رئوس انتظارات دانشگاه براساس شرح وظایف سازمانی، مصوبات هیأت نظارت و سند چشم‌انداز همراه با آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری از جهت آگاهی و برنامه‌ریزی مناسب برای اجرا تقدیم می‌گردد. اطمینان دارم با اتکال به خداوند سبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشـگاهی، منشاء خدمات ارزنده‌ای خواهید بود.
همچنین دکتر لامعی در نامه جداگانه‌ای در پایان دوره انتصاب دکتر موسوی در سمت معاون آموزشی دانشکده فنی فردوس، مراتب قدرشناسی و سپاس خود را از تلاشهای مجـّدانه و مثمرثمر ایشان اعلام کرد.
دکتر قایدی در سال 1400 مدرک دکتری تخصصی خود را در رشته مهندسی برق-قدرت از دانشگاه بیرجند کسب کرد.

{رزومه}

آخرین ویرایش۰۱ آبان ۱۴۰۲