در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه انجام شد؛

آیین تکریم و معارفه مدیر امور آموزشی

۰۶ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۵ کد : ۲۵۵۵۷ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۲۳۸۲
همزمان با برگزاری جلسه هیأت رئیسه دانشگاه بیرجند در روز شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲، آیین تکریم دکتر خسروی و معارفه دکتر سیداحسان غیاثی، مدیر امور آموزشی دانشگاه برگزار شد.
آیین تکریم و معارفه مدیر امور آموزشی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این مراسم، دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند با قدردانی از خدمات صورت گرفته در حوزه مدیریت امور آموزشی، به اهمیت و جایگاه حوزه آموزش و معاونت آموزشی اشاره کرد و  از زحمات دکتر خسروی در طول مدت تصدی این مدیریت قدردانی و برای دکتر غیاثی در این جایگاه آرزوی توفیق روزافزون کرد.
همچنین، حجت الاسلام والمسلمین جعفری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این جلسه گفت: تجربه اندوخته شده توسط افراد از سرمایه‌های نظام است. وی با تقدیر از خدمات صورت گرفته توسط دکتر خسروی در  حوزه آموزشی برای دکتر غیاثی در این سمت آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه، دکتر حسینی‌واشان، معاون آموزشی دانشگاه از خدمات ارزشمند و ماندگار دکتر خسروی در حوزه آموزشی قدردانی کرد و گفت: پیاده سازی نظم کاری در این حوزه بخشی از مهمترین این اقدامات است. 
در ادامه، دکتر خسروی با قدردانی از حمایت و پشتیبانی‌های صورت گرفته، گفت: این حوزه از مهم‌ترین بخشهای دانشگاه است. وی  تغییر سامانه از گلستان به سدف و الکترونیکی کردن امور را بخشی از اقدامات دوره مدیریتی خویش دانست. 
همچنین در این جلسه، دکتر غیاثی، مدیر امور آموزشی دانشگاه  از مجاهدت‌‌های دکتر خسروی و همکاران ایشان در این مدیریت قدردانی کرد. وی همچنین به برنامه‌های خود در این مدیریت اشاره کرد.
در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از خدمات دکتر خسروی قدردانی به عمل آمد.

آخرین ویرایش۰۶ آبان ۱۴۰۲