مدیر هسته گزینش دانشگاه بیرجند به‌عنوان دبیر شورای مدیران هسته‌های گزینش منطقه ۹ کشور انتخاب شد

۱۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰ کد : ۲۵۲۷۵ اخبار
تعداد بازدید:۲۴۸
نشست مدیران هسته‌های گزینش منطقه ۹ کشور روز یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ در سالن شکوه شرق دانشگاه بیرجند برگزار شد. در این نشست، رأی گیری برای انتخاب دبیر شورای مدیران هسته‌های گزینش دانشگاه‌های منطقه ۹ برگزار گردید و مهندس محمدجواد مشاوری‌نیا مدیر هسته گزینش دانشگاه بیرجند با بالاترین رأی به‌عنوان دبیر شورای مدیران هسته‌های گزینش دانشگاه‌های منطقه ۹ انتخاب شد.
مدیر هسته گزینش دانشگاه بیرجند به‌عنوان دبیر شورای مدیران هسته‌های گزینش منطقه ۹ کشور انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در آیین افتتاحیه نشست مدیران هسته‌های گزینش منطقه 9 کشور، دکتر لامعی رئیس دانشگاه بیرجند با تبریک میلاد مسعود حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت، حضور میهمانان گرانقدر مدیران هسته‌های گزینش و گزینشگران، مصاحبه گران، محققان، رابطان و اعضای هسته گزینش دانشگاه بیرجند را خیرمقدم گفت و از مدیر هسته گزینش دانشگاه که زمینه برگزاری این نشست را فراهم آوردند قدردانی کرد و افزود: اگر به تاریخ دانشگاه بیرجند مراجعه نماییم ایده اولیه دانشگاه بیرجند به سال 1345 بر می‌گردد که بنا به دلایلی این موضوع در آن زمان محقق نشد و در سال 1354 با مصوبه شورای گسترش آموزش عالی، مرکز آموزش عالی بیرجند به ریاست مرحوم پروفسور گنجی آغاز به کار کرد، در ادامه دبیرخانه این مرکز در مدرسه شوکتیه که دانشگاه بیرجند میراث‌دار آن است تشکیل شد.
رئیس دانشگاه بیرجند تأکید کرد: تحولات و گسترش دانشگاه همراه با انقلاب اسلامی رقم خورد و اگر بخواهیم به موضوع تبیینی که حضرت آقا(مدظله العالی) به آن اشاره کردند رجوع نماییم دانشگاه بیرجند بهترین مثال برای جهاد تبیین است. در حقیقت دانشگاه بیرجند مولود انقلاب و شکوفایی آن بعد از انقلاب شکل گرفته است. دکتر لامعی اعلام کرد: دانشگاه بیرجند در حال حاضر 12610 دانشجو دارد که از این تعداد قریب به چهار هزار دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.
وی افزود: دانشگاه بیرجند علاوه بر عرصه داخلی با سرمایه‌گذاری و هدایتی که در گذشته صورت گرفته دارای قابلیت‌های متعدد است که با وجود این قابلیت‌ها در عرصه‌های مختلف بین المللی مشغول فعالیت است. دانشگاه بیرجند هم اکنون با 17 کشور دنیا مراوده علمی دارد و در کنار فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی حدود 600 دانشجوی بین الملل از کشور افغانستان در دانشگاه بیرجند مشغول تحصیل و پژوهش هستند.
همچنین رئیس دانشگاه بیرجند بیان داشت: هسته گزینش چشم بینا و گوش شنوای هر سازمانی است، گزیش با انتخاب نیروهای اصلح موجبات شکوفایی و پویایی هر دستگاهی را رقم می‌زند. دکتر لامعی گفت: کادرسازی به عنوان یکی از رسالت‌ها و برنامه‌های راهبردی مدیریت دانشگاه تبیین شده است. یکی از برنامه‌های دانشگاه بیرجند در حوزه یاوران علمی و اعضای هیأت علمی کادرسازی با نیروهای کارآمد، تحول گرا، دلداده ولایت، دارای تفکر و اندیشه جهادی با در نظر گرفتن اصل شایسته سالاری است که این مهم با همراهی حوزه گزینش محقق خواهد شد. وی با اعلام اینکه امروزه در کشورهای شرق جنگ جذب استعدادها و نخبگان است، گفت: این موضوع که همه سازمانها به دنبال جذب نیروهای اصلح و شایسته‌اند بیانگر جایگاه و اهمیت گزینش است. 
پس از برگزاری آیین افتتاحیه، نشست تخصصی مدیران هسته‌های گزینش منطقه 9 پیرامون امکانات، ارائه گزارش کار و تعیین اولویتها برگزار شد.
در این نشست رأی گیری برای انتخاب دبیر شورای مدیران هسته‌های گزینش دانشگاه‌های منطقه 9  برگزار گردید و مهندس محمدجواد مشاوری‌نیا مدیر هسته گزینش دانشگاه بیرجند با بالاترین رأی به عنوان دبیر شورای مدیران هسته‌های گزینش دانشگاه‌های منطقه 9  انتخاب شد.

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۱۵ مهر ۱۴۰۲