دیدار اعضای هسته گزینش دانشگاه بیرجند با رئیس و مدیران پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۰ کد : ۲۷۲۱۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۱
در ادامه برنامه بازدید از مراکز زیرمجموعه، اعضای هسته گزینش دانشگاه بیرجند صبح روز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ با رئیس و مدیران پارک علم و فناوری خراسان جنوبی دیدار و گفت و گو کردند. 

محمدجواد مشاوری نیا مدیر هسته گزینش دانشگاه بیرجند در جمع مدیران پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با بیان این که گزینش و برگزیدن از شئون الهی و امانتی بزرگ است که هسته های گزینش با رعایت شرع و قانون سعی در انجام آن دارند؛ گفت: بر اساس فرامین امامین انقلاب اسلامی گزینش افراد با هدف جذب نیروی انسانی متعهد و متخصص، باید با حفظ کرامت انسانی و صیانت از آبروی اشخاص به دور از تنگ نظری، مسامحه و سهل انگاری و بر مبنای شایستگی و عدالت صورت گیرد.

وی افزود: بنای گزینش بر این است که با اجرای درست و صحیح قانون، ضمن کمک به یافتن نیروهای کارآمد برای خدمت در بدنه نظام اسلامی با رعایت حقوق فردی، اجتماعی و اخلاقی، عدالت و انصاف، محیطی امن و آرام برای کار و خدمت خداپسندانه برای کارمندان خدوم و زحمتکش فراهم کند. وی همچنین درباره اهمیت و جایگاه، ارکان، فرایند و فعالیت های گزینش توضیحاتی ارائه نمود. 
دکتر محمدحسن مجیدی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با بیان این که در نظام اسلامی هدف تعالی کارکنان است و گزینش یه این هدف کمک می کند، گفت: کار گزینش انتخاب بهترین هاست و استمرار گزینش خیلی مهم است. 
اعضای هسته گزینش با بیان نظراتشان حساسیت امر گزینش، تلاش برای اصلاح دیدگاه مردم درباره گزینش و رعایت دقت، صحت و عدالت و شایسته سالاری در گزینش را مورد تأکید قرار دادند. 
در این نشست، مدیران امور اداری و ستادی و رؤسای مراکز رشد استان، ضمن گفت و گو با اعضای هسته گزینش دیدگاه ها، نظرات ، نقد و پیشنهادهایشان درباره گزینش را مطرح کردند و از رویکرد اصلاحی جدید در مجموعه گزینش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و توجه به توسعه و تقویت ارتباطات و توانمندی های فردی کارکنان تقدیر کردند.  
شایان ذکر است مدیران مراکز رشد علم و فناوری شهرستان های استان نیز با حضور به صورت برخط در مباحث مطرح شده شرکت داشتند.

آخرین ویرایش۲۳ اسفند ۱۴۰۲