نشست هم اندیشی مدیر و اعضای هسته گزینش دانشگاه بیرجند با حضور رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد

۰۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۴ کد : ۲۸۰۷۷ اخبار
تعداد بازدید:۷۱
این نشست روز چهارشنبه ۹ خردادماه ۱۴۰۳ با حضور رئیس، معاونین و مدیران دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد.
نشست هم اندیشی مدیر و اعضای هسته گزینش دانشگاه بیرجند با حضور رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد

در ادامه سلسله نشست ها و بازدید از مراکز زیر مجموعه، مدیر و اعضای هسته گزینش دانشگاه بیرجند، روز چهارشنبه نهم خرداد 1403 با رئیس، معاونین و مدیران دانشگاه صنعتی بیرجند دیدار و گفتگو کردند.در این نشست صمیمی، دکتر عباسعلی رضاپور رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند، حجة الاسلام محمدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر اسماعیلی معاون اداری و مالی، مدیر امور فرهنگی، مدیرحراست، مدیر امور اداری و پشتیبانی، مسئول کارگزینی و رابط گزینش در این دانشگاه حضور داشتند. 

در آغاز نشست، محمدجواد مشاوری نیا مدیر هسته گزینش دانشگاه بیرجند با گرامیداشت یاد و نام شهید جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت الله رئیسی و شهیدان خدمت درباره اهمیت و جایگاه گزینش در نظام اسلامی، تأکیدات امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و رئیس جمهور شهید در این زمینه درباره ضوابط و معیارهای گزینش، فرایند و مراحل گزینش، توضیحاتی ارائه کرد و از تعامل و همکاری مسئولان دانشگاه صنعتی با هسته گزینش تقدیر نمود.                                                                                                          

 سرعت و دقت در رسیدگی به درخواستها، به روز رسانی پرونده ها و تشکیل پرونده گزینشی برای همه نیروی انسانی مشمول دانشگاه صنعتی از نقاط قوت هسته گزینش در کلام مسئولین و مدیران این دانشگاه بود. در این نشست همچنین راهکارها و پیشنهادهایی برای اثرگذاری هر چه بیشتر نهاد گزینش در زمینه کیفیت و کارآیی نیروی انسانی و ارتقای کارآمدی سازمان مطرح شد. اهمیت دادن به گزینش به عنوان جایگاه جذب انسانهای شایسته و خدمتگزاران مردمی، توجه به صلاحیت های علمی و تخصصی افراد در کنار اخلاص و تعهد، رصد فعالیت افراد در فضای مجازی در بررسی صلاحیت داوطلبان، توجه به آموزش های تخصصی بویژه در زمینه مصاحبه در گزینش از موضوعاتی بود که حاضران در این نشست به آن پرداختند. چاره اندیشی برای حفظ کارآیی و روحیه مسئولیت پذیری افراد در مرحله رسمی قطعی به عنوان یک دغدغه مطرح و استمرار گزینش تا پایان خدمت  کارکنان مورد تأکید قرار گرفت.  

در پایان، شرکت کنندگان در این نشست با حضور در مزار شهیدان گمنام دانشگاه و قرائت ‏فاتحه ضمن تجدید میثاق با آرمانهای شهدا به مقام شامخ شهیدان والامقام ادای احترام کردند.

آخرین ویرایش۱۹ خرداد ۱۴۰۳