با هدف اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برگزار شد:

برگزاری اولین کارگاه از مجموعه کارگاه های مدیریت سبز در دانشگاه بیرجند

۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۵ کد : ۳۹۴۳ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۰۸۵
به منظور اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و هم اندیشی اولین کارگاه از مجموعه کارگاه های مدیریت سبز امروز دوشنبه ۱۰ تیر۹۸ در دانشگاه بیرجند برگزار شد.
برگزاری اولین کارگاه از مجموعه کارگاه های مدیریت سبز در دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر عاطفه حسینی دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی شورای راهبری مدیریت سبز دانشگاه بیرجند در حاشیه برگزاری این کارگاه گفت: بیرجند اولین کارگاه از مجموعه کارگاه های مدیریت سبز با عنوان اشنایی با کلیات مدیریت سبز با دو هدف اطلاع رسانی عمومی و فرهنگ سازی در جهت حرکت به سمت دانشگاه سبز و سپس با هدف هم اندیشی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه برگزار گردید.
عضو هیأت علمی گروه گیاهپزشکی دانشگاه بیرجند عنوان کرد: در این کارگاه اولین گام در جهت اهداف کمیته آموزشی و فرهنگی برداشته شد.
وی همچنین مدیریت سبز را استفاده کار امد از تمامی منابع مادی و انسانی با احترام به محیط زیست دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت سبز نه تنها در ایران بلکه درجهان از مباحث چالش برنگیز است و وزارت علوم و دانشگاه ها به عنوان پیشگامان علم و فناوری نقشی اساسی در برطرف کردن این چالش دارند.
شایان ذکر است؛ سخنرانان این کارگاه دکتر عباس خاشعی سیوکی و دکتر محمدجواد ذوقی بودند که به ارائه مباحثی همچون مدیریت منابع آب، حمل و نقل سبز، پسماندها و موضوعات و مصادیق مرتبط قابل اجرای آن در دانشگاه بیرجند پرداختند.

آخرین ویرایش۱۱ تیر ۱۳۹۸