تشریح اقدامات معاونت اداری و مالی دانشگاه در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۴ کد : ۷۳۵۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۷۲۲
دکتر سیدوحید اسلامی معاون اداری و مالی دانشگاه بیرجند اقدامات و فعالیتهای این معاونت را در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برشمرد.
تشریح اقدامات معاونت اداری و مالی دانشگاه در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه، دکتر اسلامی معاون اداری و مالی دانشگاه در تشریح اقدامات این معاونت در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: ضدعفونی و گند زدایی تمامی ساختمان‌ها و اماکن دانشگاه هر روزه در دو نوبت قبل از ساعت اداری و بعد از آن صورت می‌گیرد. 
دکتر اسلامی افزود: تمامی اتاق‌های جلسات، سرویس‌های بهداشتی، راهروها و نرده راه پله‌ها، دستگیره اتاقها، میز، صندلی، موس و صفحه کلید رایانه همکاران هر روزه گندزدایی و ضدعفونی می‌شود.
معاون اداری و مالی دانشگاه با اشاره به نصب دستگاه نگهدارنده مایع ضد عفونی کننده در محل دستگاه‌های حضور و غیاب و کنار درب آسانسورها و قراردادن دستمال توالت در سرویس‌های بهداشتی، گفت: این معاونت به طور مداوم نسبت به تهیه مواد ضدعفونی و گندزادیی، ماسک و دستکش اقدام نموده است.
وی بر لزوم ضدعفونی مداوم کلیه خودروهای دانشگاه شامل خودروهای سواری، سرویس‌های کارمندی و سرویس‌های دانشجویی اشاره کرد و بیان داشت: انبار مرکزی دانشگاه نیز در این مدت ضد عفونی شده است.
وی مساعدت با همکاران برای استفاده از مرخصی روزانه و ساعتی برای تردد کمتر در شهر و محیط کار  و موافقت با انجام دورکاری کارکنان دانشگاه را بخش دیگری از اقدامات این معاونت دانست.
شایان ذکر است همکاران معاونت اداری و مالی در کنار تمامی دیگر بخشهای دانشگاه در این مدت نقش بی‌بدیلی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در دانشگاه بیرجند داشته‌اند.

آخرین ویرایش۲۷ اسفند ۱۳۹۸