انتصاب مسئول مرکز نشر دانشگاه

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۹ کد : ۲۳۱۳۱ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۷۶۰
براساس ابلاغی از سوی دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر محسن خطیبی‌نیا، عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی عمران را به مدت دو سال به عنوان مسئول مرکز نشر دانشگاه منصوب شد.
انتصاب مسئول مرکز نشر دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در بخشی از این ابلاغ آمده است؛ بنـا به پیشـنهاد معاون محترم پژوهش، فناوری و نوآوری و نظر به مراتب تعهـد، تجارب و شایسـتگی‌های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مـدت دو سال به عنوان مسئول مرکز نشر دانشگاه (ذیـل کتابخـانه مرکزی و مرکز نشر دانشگـاه) منصـوب می‌شوید. امید است بـا اتکال به خداوند سبحـان و بهره‌گیری از مشـارکت و همفکری همکـاران دانشگـاهی در راستای تحقق اهـداف و مأموریت‌های محوله (پیوست) موفق و مؤید باشید.
دکتر محسن خطیبی‌نیا دانشیار پایه 12 دانشگاه بیرجند و عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی عمران است. وی دارای مدرک دکتری عمران سازه از دانشگاه شهید باهنر کرمان است.
از سوابق علمی و پژوهشی دکتر خطیبی نیا می توان به ارائه 40 مقاله در کنفرانس‌های داخلی، 9 مقاله در همایش‌های خارجی،  ارائه 48 مقاله ISI و علمی و پژوهشی، انتشار یک فصل کتاب به زبان بین المللی و داوری 26 مقاله ISI و  علمی و پژوهشی اشاره کرد. مدیر تحصیلات تکمیلی از آبان ۱۳۹۸ تا تیرماه ۱۴۰۱، معاون آموزشی دانشکده مهندسی از فرودین ۱۳۹۸ تا آبان ۱۳۹۸، مدیر گروه آموزشی مهندسی عمران دانشکده مهندسی از سال 1395 تا 1397، نماینده دانشگاه در کارگروه مصالح ساختمانی اداره استاندارد خراسان جنوبی، نماینده دانشگاه در کارگروه زلزله و مخاطرات طبیعی اداره راه، مسکن و شهرسازی خراسان جنوبی از سال 1396 تا کنون، عضو کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه بیرجند، عضو کمیسیون تخصصی پردیس مهندسی (در هیات ممیزه دانشگاه بیرجند)، عضو کمیسیون تخصصـی فنی و مهندسـی هیئت ممیزه مشترک دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی جنوب خراسان رضوی از مهرماه ۱۴۰۱ تا کنون و عضو حقیقی شورای ترفیع پردیس مهندسی از آذر ۱۴۰۱ تا کنون بخشی از سوابق اجرایی وی می باشد.
همچنین دکتر لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند در نامه جداگانه‌ای ضمن موافقت با استعفای دکتر سمیرا پور از سمت مسئول مرکز نشر دانشگاه از تلاش‌های مجدانه و مثمر ثمر ایشان قدردانی کرد.


{رزومــه}

آخرین ویرایش۲۲ اسفند ۱۴۰۱