تیم دانشگاه بیرجند در مسابقات تنیس روی میز منطقه ۹ کشور خوش درخشید

۲۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۵ کد : ۲۲۷۳۱ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۰۸۸
اختتامیه مسابقات تنیس روی میز اعضای هیئت علمی و یاوران علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور یادبود شهید انقلاب حاج محمد نصیری زاده، در محل سالن ورزشی مجموعه ورزشی دانشگاه بزرگمهر قائنات برگزار گردید. در این مسابقات تیم دانشگاه بیرجند در بخش تیمی، دوبل و انفرادی سه مقام را به‌دست آورد.
تیم دانشگاه بیرجند در مسابقات تنیس روی میز منطقه ۹ کشور خوش درخشید

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این مسابقات هشت تیم از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان‌های سمنان و خراسان شمالی، رضوی و جنوبی حضور داشتند و در سه بخش تیمی، دوبل و انفرادی به رقابت پرداختند و در نهایت در بخش تیمی تیم دانشگاه فردوسی مشهد و بیرجند به ترتیب مقام اول و دوم و تیم دانشکده فنی و مهندسی اسفراین و مجتمع آموزش عالی کشاورزی و دامپروری تربت جام مشترکا سوم شدند. در بخش دوبل نیز تیم‌های دانشگاه فردوسی مشهد مقام اول و دوم و تیم های دانشگاه بیرجند و دانشگاه گرمسار سوم شدند. در بخش انفرادی نیز بازیکنان دانشگاه بیرجند مقام سوم مشترک را به‌دست اوردند.
در اختتامیه مسابقات که روز پنج‌شنبه ۲۰ بهمن برگزار شد، محمدی فرماندار شهرستان قاینات ضمن ابراز خرسندی از حضور تیم‌های ورزشی در شهر قاین در ایام مبارک چهل و چهارمین طلیعه فجر انقلاب اسلامی، ایران استوار را نشانه ای از قدرت جمهوری اسلامی در مقابل تهاجم استکبار جهانی دانست.
همچنین دکتر خادملو دبیر تربیت بدنی دانشگاه.های منطقه ۹ کشور، ضمن تاکید بر توسعه ورزش کارکنان، از دانشگاه بزرگمهر قائنات بابت قبول میزبانی این مسابقات تشکر کرد.
دکتر محمدمهدی خطیب، دکتر مرتضی قربانی، دکتر سعید ایل بیگی،مهندس عباس جابری اعضای تیم دانشگاه بودند.
آقای عشقی، مربیگری و آقای ریحانی سرپرستی این تیم را برعهده داشتند.

آخرین ویرایش۲۱ بهمن ۱۴۰۱