در دانشگاه بیرجند برگزار شد؛

اولین جلسه شورای نظارات و ارزیابی خوابگاه های غیردولتی خراسان جنوبی

۰۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۱ کد : ۱۸۶۶۵ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۰۵۹
اولین جلسه شورای نظارات و ارزیابی خوابگاه های غیردولتی خراسان جنوبی روز یکشنبه اول خرداد ۱۴۰۰ در سالن شکوه شرق دانشگاه بیرجند برگزار شد.
اولین جلسه شورای نظارات و ارزیابی خوابگاه های غیردولتی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، اولین جلسه شورای نظارات و ارزیابی خوابگاه های غیردولتی خراسان جنوبی روز یکشنبه اول اردیبهشت 1401 در سالن شکوه شرق  دانشگاه بیرجند برگزار شد.
دکتر سیدمرتضی موسوی معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند ضمن اشاره به حضور گسترده دانشجویان در دانشگاه ها، تأمین ظرفیت خوابگاهی برای دانشجویان غیربومی استان را مهمترین چالش دانشگاه‌ها برشمرد و تعامل، همدلی و همکاری و استفاده از تمامی ظرفیت های استان را در این‌خصوص ضروری دانست.
عدم وجود شیوه نامه بهداشتی برای خوابگاه‌ها، قیمت گذاری خوابگاه‌ها، ساماندهی فضاهای خالی سطح شهر با مدیریت فرمانداری یا استانداری و پیشنهاد ایجاد کارگروه در این زمینه، وقوع آسیبهای اجتماعی در صورت عدم توجه به موضوع ساماندهی و تأمین ظرفیت خوابگاهی، نیاز به تعامل بسیار بالای دانشگاه ها و نهادهای حاکمیتی و لزوم همکاری همه دستگاه ها در خصوص رفع کمبود ظرفیت‌های خوابگاهی از مهمترین مواردی بود که توسط اعضای حاضر در جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آخرین ویرایش۰۲ خرداد ۱۴۰۱