برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر برنامه ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه

۰۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۳ کد : ۱۹۸۴۴ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۲۰۸
مراسم تکریم و معارفه مدیر برنامه ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه، روز دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ همزمان با نهمین جلسه شورای مدیران حوزه آموزش برگزار گردید.
برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر برنامه ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در مراسم تکریم و معارفه مدیر برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه، دکتر سیدجواد حسینی واشان، سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند دکتر رستمی‌نژاد، از دکتر پورشافعی بابت قبول مسئولیت مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی تشکر و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.
دکتر حسینی‌واشان مهمترین نقاط قوت و کارکردهای مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی را پیگیری ایجاد رشته و تحقق رشته‌های در دست اقدام، اصلاح سرفصل‌های آموزشی و تدوین آیین نامه انتخاب استاد نمونه دانست و به نقش برجسته آقای دکتر رستمی‌نژاد در تحقق این اهداف اشاره کرد.

در ادامه دکتر رستمی‌نژاد ضمن تشکر از زحمات همکاران حوزه معاونت آموزشی برای دکتر پورشافعی؛ مدیر برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی آرزوی موفقیت کرد. در این جلسه دکتر پورشافعی ضمن تشکر و قدردانی از خدمات دکتر رستمی‌نژاد، به بیان بخشی از برنامه‌های خود از قبیل عدم نگاه شخصی و صنفی به تصمیمات، تأکید بر انجام کار کارشناسی و توسعه رشته‌های نظری در کنار رشته های کاربردی و ... پرداخت.
در پایان مراسم، لوح تقدیری به رسم یادبود به دکتر رستمی‌نژاد و دکتر پورشافعی اهدا گردید.

آخرین ویرایش۰۷ شهریور ۱۴۰۱