همزمان با هفته ملی ارتباطات و روابط عمومی انجام شد؛

تقدیر سرپرست دانشگاه بیرجند از همکاران مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی

۰۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۹ کد : ۱۸۶۳۸ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۵۱۹
همزمان با هفته ملی ارتباطات و روابط عمومی سرپرست دانشگاه بیرجند از همکاران مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی تقدیر کرد.
تقدیر سرپرست دانشگاه بیرجند از همکاران مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در مراسم تقدیر از همکاران مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی که با حضور دکتر احمد لامعی‌گیو سرپرست دانشگاه بیرجند، دکتر سیدمرتضی موسوی معاون دانشجویی، دکتر ابوالفضل اکبرپور سرپرست معاونت پژوهش، فناوری و نوآوری و دکتر محسن فرشاد رئیس دفتر حوزه ریاست برگزار شد، دکتر لامعی با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی، به تلاش‌های همکاران این مجموعه اشاره کرد و گفت: در سایه تلاش همکاران این مجموعه، این مدیریت جایگاه وزینی در بین روابط عمومی‌های استان و کشور دارد. سرپرست دانشگاه بیرجند با تأکید به نقش برجسته روابط عمومی‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی افزود: روابط عمومی یکی از بخش‌های تخصصی دانشگاه است.
دکتر موسوی معاون دانشجویی دانشگاه به زحمات و تلاش مجموعه روابط عمومی در دوره مدیریت دکتر فرزین اشاره کرد و با قدردانی از اقدامات روابط عمومی در بروزرسانی سایت و انتشار اخبار بصورت دقیق و سریع گفت: تلاش‌های همکاران مجموعه روابط عمومی باعث کسب عنوان برتر روابط عمومی دانشگاه در سطح استان و کشور شده است. 
دکتر اکبرپور پور نیز از سرعت و دقت مدیریت روابط عمومی در انتشار اخبار و اطلاع‌رسانی تشکر کرد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه با تشکر ویژه از برگزاری این مراسم، گفت: اگر افتخاری نصیب این مدیریت شده است حاصل تلاش‌های سه همکار روابط عمومی است. دکتر فرزین با تقدیر از نگاه ویژه سرپرست دانشگاه به حوزه روابط عمومی بخشی از برنامه‌های این مجموعه را اعلام کرد.
در پایان این مراسم دکتر لامعی با اهدای لوح تقدیر از خدمات همکاران مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی قدردانی کرد.

آخرین ویرایش۰۱ خرداد ۱۴۰۱