به مناسبت روز دانشجو برگزار شد؛

دیدار مجموعه مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی با حوزه بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه

۲۰ آذر ۱۴۰۱ | ۰۷:۲۳ کد : ۲۱۷۶۸ اخبار روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه
تعداد بازدید:۵۸۰
دیدار مجموعه مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی به مناسبت روز دانشجو با حوزه بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه روز شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ برگزار شد.
دیدار مجموعه مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی با حوزه بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، به مناسبت روز دانشجو، دکتر جواد زراعتکارمقدم، سرپرست مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند به همراه کارشناسان این مدیریت با حوزه بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.
دکتر زراعتکارمقدم ضمن تسلیت ایام دهه فاطمیه، فرارسیدن روز دانشجو را به تشکل‌های دانشجویی تبریک گفت و بر تقویت همکاری‌های فی مابین تأکید کرد. در این دیدارها که بصورت جداگانه برگزار گردید، تشکل‌های مذکور نقطه نظرات و پیشنهادات مرتبط با حوزه روابط عمومی را بیان کردند. در ادامه کارشناسان این مجموعه ضمن قدردانی از اقدامات انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و بسیج دانشجویی، به بیان نقطه نظرات خویش پرداختند.
همچنین درخواست برگزاری کارگاه آموزشی تحلیل بیانات مقام معظم رهبری از سوی این دو تشکل دانشجویی مطرح شد و دکتر زراعتکارمقدم نیز قول داد که موضوع را با همکاری مؤسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی پیگیری نماید. در پایان به رسم یادبود تابلوهای منقش به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان و تشکل‌های دانشجویی، اهدا شد.

آخرین ویرایش۲۰ آذر ۱۴۰۱