در مصاحبه با مسئول آموزش‌های الکترونیکی و مجازی دانشگاه مطرح شد:

برگزاری ۳۵۰ کلاس درس مجازی در سامانه آموزش الکترونیکی

۰۷ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۰ کد : ۷۳۷۵ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۱۰۵
مهندس صادق پاسبان مسئول آموزش‌های الکترونیکی و مجازی دانشگاه با‌ اشاره به اقدامات صورت گرفته در سامانه آموزش های الکترونیکی دانشگاه گفت: تاکنون ۳۵۰ کلاس درس مجازی در این سامانه برگزار شده است.
برگزاری ۳۵۰ کلاس درس مجازی در سامانه آموزش الکترونیکی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، مهندس صادق پاسبان با اشاره به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و توصیه اکید این ستاد بر برگزاری کلاس‌ها در بستر آموزش‌های مجازی، افزود: باتوجه به زیرساخت‌های موجود و پیش‌رویی دانشگاه در مبحث آموزش الکترونیکی ظرف حداقل زمان ممکن بستر لازم جهت استفاده حداکثری آماده شد.
مهندس پاسبان گفت: در ابتدای این امر اطلاعات دانشجویان، اساتید و دروس از سامانه جامع دانشگاه گردآوری شد و در سامانه آموزش‌های الکترونیکی و مجازی دانشگاه ((lms وارد شد.
وی به آماده بودن این بستر از دوازدهم اسفندماه سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: به‌منظور آشنایی و آموزش دانشجویان و اساتید کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی به شکل مجازی در این سامانه ارائه گردید و  فیلم‌های آموزشی کار با سامانه ضبط و در اختیار دانشجویان و اساتید قرار گرفت.
مهندس پاسبان با بیان آماده‌سازی زیرساخت سخت‌افزاری سیستم به‌منظور پاسخگویی حجم مراجعین گفت: هارد، رم و سی پیوی سرور در این بازه ارتقا یافت. همچنین قلم نوری، وب‌کم و هدست نیز به‌منظور برگزاری هرچه بهتر کلاس‌‌ها خریداری شده است و در اختیار دانشکده‍‍‌ها قرار خواهد گرفت.
وی افزود: در بخش پشتیبانی نیز تعدادی از کارشناسان و دانشجویان به‌صورت شبانه‌روزی از طریق چت آنلاین سایت، تلگرام، واتساپ و ایمیل پشتیبانی جوابگوی سؤالات مراجعین به سامانه هستند.
ایشان با اعلام جوابگویی به سه هزار تیکت پشتیبانی در بازه زمانی یک ماه گذشته خاطرنشان کرد: به‌منظور پشتیبانی و پاسخگویی سؤالات کاربران علاوه بر موارد ذکر شده بخش سوالات پرتکرار نیز در سایت راه‌اندازی گردید. همچنین فیلم‌های آموزشی برای پاسخگویی به سؤالات و مشکلات دانشجویان و اساتید نیز ساخته شد.

آخرین ویرایش۰۷ فروردین ۱۳۹۹