کسب رتبه پانزدهم کتابخانه مرکزی و مرکز نشر دانشگاه بیرجند در میان کتابخانه‌های وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری

تعداد بازدید:۴۲۳۸
کتابخانه مرکزی و مرکز نشر دانشگاه بیرجند در میان ۲۲۶ کتابخانه تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رتبه پانزدهم را به‌دست آورد.
کسب رتبه پانزدهم کتابخانه مرکزی و مرکز نشر دانشگاه بیرجند در میان کتابخانه‌های وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران( ایرانداک) در میان 226 کتابخانه تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کتابخانه مرکزی و مرکز نشر دانشگاه بیرجند رتبه پانزدهم را به‌دست آورد. در این نظام رتبه‌بندی  آمار کتابخانه‌های دانشگاه­‌های تابعه وزارت عتف بر اساس استاندارد NISO Z39.7 گردآوری و در سامانه آمار کتابخانه­‌ها(آک) به نشانی: AK.irandoc.ac.ir  منتشر شده است. این آمار بر پایه پنج شاخص: مجموعه، نیروی انسانی، زیرساخت، اعتبارات و خدمات تنظیم شده است.
کتابخانه مرکزی دانشگاه بیرجند در میان 226 کتابخانه در شاخص منابع بیست و هشتم، در شاخص نیروی انسانی شانزدهم، مساحت مخزن هفدهم، مساحت سالن مطالعه بیست و دوم، هزینه برای گردآوری منابع داخلی پانزدهم، هزینه ­کرد منابع خارجی هفتم، هزینه کرد برای تحقیق و توسعه  یکم، شاخص اعضاء چهاردهم، تعداد امانت به مراجعان یازدهم شده است.


فایل کتابخانۀ دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های برتر زیرپوشش وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری در سال تحصیلی 1398-1399 با «ارزش مطلق» بر پایۀ سامانۀ آمار کتابخانه ها (آک)

گزارش وضعیت کتابخانه مرکزی و مرکز نشر

آخرین ویرایش۲۳ مرداد ۱۴۰۰