به همت دانشگاه بیرجند؛

آیین افتتاحیه نوزدهمین همایش بین المللی تلسی برگزار شد

۱۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۳ کد : ۲۰۹۳۰ اخبار برگزیده اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۲۱۹
آیین افتتاحیه نوزدهمین همایش بین المللی تلسی روز پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ به همت دانشگاه بیرجند در فرهنگ‌سرای شهر بیرجند برگزار شد.
آیین افتتاحیه نوزدهمین همایش بین المللی تلسی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، نوزدهمین همایش بین المللی تلسی با حضور اساتید برجسته زبان انگلیسی به مدت سه روز از 18 لغایت 20 آبان‌ماه جاری در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود. آیین افتتاحیه این همایش با حضور سخنرانان کلیدی و برجسته زبان انگلیسی در سالن فرهنگ‌سرای شهر بیرجند برگزار شد.
این همایش معتبر و مطرح دنیا برای گسترش و توسعه رشته زبان با محققان خارج کشور در حوزه تدریس و مباحث زبانی برگزار می‌شود.
در ابتدای مراسم افتتاحیه، دکتر حسن امامی، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند ضمن خیرمقدم به پژوهشگران حاضر در این رویداد علمی، به ایراد سخن پرداخت. وی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این رویداد علمی در دانشگاه بیرجند، از دبیران این همایش و تمامی افرادی که در برگزاری این رخداد بزرگ مشارکت داشته‌اند تشکر و قدردانی کرد.
در ادامه، 
دکتر سودمندافشار، رئیس مرکز نشر دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به ایراد سخنرانی پرداخت. وی این رویداد را بزرگترین رویداد زبان انگلیسی کشور دانست و از رئیس دانشگاه بیرجند، دبیران این همایش، همکاران گروه زبان انگلیسی، هیئت مدیره تلسی و تمامی برگزار کنندگان این همایش بین المللی قدردانی کرد. سخنرانی دکتر جلیلی‌فر، رئیس هیئت مدیره تلسی در ادامه این مراسم انجام شد.
سپس دکتر نویدی‌نیا، دبیر علمی نوزدهمین همایش بین المللی تلسی گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای برگزاری هرچه باشکوهتر این همایش ارائه کرد. همچنین سخنران کلیدی آیین افتتاحیه این همایش دکتر حسین نساجی بود.
شایان ذکر است؛ پیش رویداد ایده ناب و کارگاه‌های آموزشی این همایش روز چهارشنبه 18 آبان برگزار شد. پنل تاریخچه شفاهی آموزش زبان در ایران و ارائه‌های موازی این همایش، امروز و فردا  19 و 20 آبان در دانشگاه بیرجند برگزار شد، مجمع عمومی و مراسم اختتامیه همایش بعدازظهر روز جمعه 20 آبان در تالار ولایت دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد.
دکتر فاطمه چهکندی، دبیر و دبیر اجرایی و دکتر حسین نویدی‌نیا، دبیری علمی این همایش بین المللی را عهده‌دار هستند.

خبر در حال تکمیل است....

آخرین ویرایش۲۰ آبان ۱۴۰۱